سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنايت خونين به بهانه بازديد خانه اجاره اي

مجرمي که به بهانه بازديد از منزل اجاره ا ي، صاحب خانه را با ضربات چاقوبه قتل رساند و طلاهايش را دزديد از سوي پليس آگاهی خراسان شمالی دستگير و نقره داغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ صادق نامور رئیس پلیس  اگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه  در 15 شهریورماه سالجاری پرونده ای تحت عنوان «قتل» فردی به نام "ماری" پیش روی کارآگاهان گشوده شد گفت: پس از ارجاع این پرونده تحقیقات کاراگاهان آغاز و آنان درباره شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز شد.
یکی از دختران مقتوله در اظهارات خود گفت:  خانه رابرای اجاره به بنگاه سپرده بودیم فردی با حضو در منزل ادعا کرد که از سوی بنگاه معرفی شده است و من با اینکه عجله داشتنم در خانه را برای او باز کردم و گفتم که مادرم بالا تنها است و می تواند منزل را به او نشان دهد و از خانه خارج شدم.
نامور با بیان اینکه دختر مقتوله عنوان کرد که عصر همان روزهنگام بازگشت به خانه هرچه در زده کسی جوابگوی او نبود و هنگاميکه وارد خانه شد با جسد مادرش مواجه می شود گفت: طلاهای مادرم نیر به سرقت رفته است.
وی در ادامه افزود: با توجه به اظهارات دختر مقتوله بلافاصله ماموران به بنگاه  هایی که مرحومه خانه را برای اجاره به انها سپرده بود رفتند و سرانجام بنگاهی که اقدام به فرستادن متهم به قتل کرده شناسایی شد که در تحقیقات مشخص شد متهم اقدام به ارائه شماره تلفنی به صاحب بنگاه کرده که ماموران در بررسی دریافتند این شماره متعلق به زنی ساکن گرگان است که در  تحقیقات فنی و پلیسی ردپایی متهم در شهر بجنورد آغاز شد.
نامور با اشاره به اینکه متهم به نام «حیدر» شناسایی شده است اظهارداشت: ماموران با حضور در منزل این فرد متوجه شدند پسری جوان که قصد فرار از روی دیوار را داشت همان قاتل بوده است.  
اين مقام ناجا با بیان اینکه :"رضا" در تحقیقات فنی و پلیسی سرانجام لب به اعتراف گشود گفت: برای اجاره منزل، ادرس مربوطه را از بنگاه گرفته و به خانه مقتوله مراجعه کردم، طلاهای زیادی داشت و وسوسه شدم و با چاقویی که از قبل برداشته بودم از پشت چندین ضربه به او زده ولی هنگامی که با مقاومت مقتوله روبرو شدم با ضربات متعدد وی را به قتل رساندم و شش النگو و یک انگشتر از وی را دزديدم.
رئیس پلیس  اگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در ادامه با راهنمایی متهم ضمن بازسازی صحنه قتل، طلاهای مسروقه نیز در منزل این متهم کشف شد و این متهم به همراه پرونده در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت./ف
 
برچسب ها: جنایت ، اجاره ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.