سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

ضرورت بومی‌سازی منشور توسعه فرهنگ قرآنی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مشگین‌شهر خواستار بومی‌سازی منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان یک ضرورت مهم شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد جعفری صبح امروز در جلسه هماهنگی بررسی منشور قرآنی در مشگین‌شهر اظهار داشت: قرآن بزرگترین حبل‌المتین الهی است که آموختن و آموزش دادن آن مهمترین هدفی است که همه ما آن را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه منشور توسعه فرهنگ قرآنی بزرگترین و جامع‌ترین منشور این کتاب مقدس است، خاطرنشان کرد: این منشور نخستین سند جامع راهبردی امور قرآنی کشور است که بومی‌سازی آن مهمترین ضروریت به شمار می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مشگین‌شهر به جایگاه قرآن در اسلام و نقش بی‌بدیل آن در رشد فضایل اخلاقی و تربیتی انسان اشاره کرد و گفت: با حضور کارشناسان برجسته قرآنی در مشگین‌شهر این بومی‌سازی می‌تواند محقق شود.

  در ادامه این جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  از اجرای طرح الحافظیون در سپاه خبر داد و گفت: فرهنگ قرآنی، فرهنگ اسلام است و با این منشور می‌توان در سیاست‌گذاری و جهت‌گیری  برنامه‌های قرآنی شهرستان گام‌های خوبی برداشت.

در ادامه رئیس تبلیغات اسلامی  شهرستان مشگین‌شهر نیز ابراز داشت: شورای  قرآنی که زیر نظر شورای فرهنگ عمومی است، می‌تواند با برنامه‌‌ریزی منسجم و سیاستگذاری‌ در راستای  افزایش کیفی آموزش و برنامه‌های قرآنی بر اساس منشور تاثیر خوبی به جا بگذارد.

وی در پایان خواستار برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برای کارکنان دستگاه‌های دولتی شد./ج1

برچسب ها: اردبیل ، منشور ، بومی سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.