سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آکادمي داوري فوتبال به زودي افتتاح مي‌شود

رييس فدراسيون فوتبال اعلام کرد: اولين آکادمي داوران فوتبال در آينده‌اي نزديک افتتاح خواهد شد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علي کفاشيان در پيامي به اختتاميه اولين دوره رسمي آموزش داوري فوتبال دانش‌آموزي کشور در مشهد عنوان کرد: اين آکادمي با عنوان"ثامن" و با همکاري تمامي دستگاه‌ها راه‌اندازي خواهد شد. در بخشي از اين پيام آمده است: بسيار خرسندم که اين حرکت و ابتکار براي اولين بار توسط وزارت آموزش و پرورش که حساس‌ترين و مهمترين مرجع تربيت نوجوانان و جوانان و بزرگترين مرکز استعدادهاي درخشان در عرصه‌هاي علمي و ورزشي، که به حق سفيران واقعي و افتخار آفرينان اين مرز و بوم هستند، در قطب داوري کشور، استان خراسان رضوي، پايتخت معنوي ايران اسلامي، کليد خورده است.
 حرکت مبارکي که مي‌تواند جنبشي عظيم را در جهت تربيت داوران آينده‌ساز در سطوح ملي و بين‌المللي ايجاد نموده که نه تنها در موطن خود بلکه در سراسر جهان در کسوت داوري فوتبال، حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم و به لطف خداوند در آينده نزديک با همکاري کليه نهادها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش عالي، کارشناسان اهل فن و صاحب‌نظران، اولين آکادمي داوران کشور تحت عنوان ثامن - که با نام هشتمين امام همام مزين و متبرک شد - افتتاح و راه‌اندازي شود.
 اولين دوره رسمي آموزش داوري فوتبال دانش‌آموزان کشور توسط محسن ترکي و رضا سخندان براي دانش‌آموزان منطقه تبادکان مشهد برگزار شده است.
برچسب ها: داوری ، فوتبال ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.