سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی معلولان خوزستان در پارالمپیک

در پی کسب موفقیت جانبازان و معلولان خوزستان در رقابتهای پارالمپیک 2012 لندن، استاندار خوزستان پیامی در این خصوص صادر کرد.




 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سید جعفر حجازی در این پیام آورده است: بار دیگر پیروزیهای درخشان قهرمانان ورزشی کشورمان در عرصه ای دیگر از رقابتهای جهانی این بار توسط جانبازان و معلولان سرفراز این مرز و بوم در آوردگاه جهانی پارالمپیک کام ملت ایران را شیرین کرد.
وی در ادامه آورده است: در این میان درخشش غرور آفرین ورزشکاران اعزامی استان خوزستان به این رقابتها و نقش آفرینی آنان در به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در قلب اروپا نشان داد ورزشکاران خوزستانی برای مطرح کردن نام ایران در عرصه بین الملل غیرتی بی بدیل و مثال زدنی از خود به نمایش می گذارند.

حجازی عنوان کرده است: اینجانب توفقیات درخشان آقایان جواد حردانی در کسب دو مدال طلا و برنز و آقای عبدالرضا جوکار در کسب مدال نقره رقابتهای پارالمپیک 2012 لندن را به آنان، خانواده هایشان، مردم شهید پرور خوزستان و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده، موفقیتهای روز افزون ورزشکاران ایرانی در رقابتهای بین الملل را از خداوند متعال خواستارم.

جواد حردانی یکی از ورزشکاران خوزستانی حاضر در رقابتهای پرتاب دیسک با پرتابی به طول 52 متر و 91 سانتیمتر به مقام قهرمانی دست یافت. حردانی علاوه بر عنوان قهرمانی رکورد پارالمپیک و جهان را نیز بهبود بخشید. حردانی در هفتمین روز از چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک و در رقابتهای پرتاب وزنه کلاس F37.38  نیز در رقابت با حریفانش با ثبت رکورد 15 متر و 43 سانتیمتر در رده سوم قرار گرفت و به مدال برنز دست یافت.

عبدالرضا جوکار، پرچمدار کاروان دلوار در مراسم افتتاحیه‌ رقابتها دیگر ورزشکار خوزستانی حاضر در پارالمپیک نیز در ماده پرتاب نیزه، با حدنصاب 20 متر و 72 سانتیمتر به نشان نقره دست یافته است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.