سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حمایت خیران از 18 طرح عمرانی وزارت علوم

دبیر کمیته خیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: مردمی کردن طرح ها یکی از مباحث اقتصاد مقاومتی و توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سیدجواد ساداتی‌نژاد در دانشکدۀ فنی حرفه ای شهید رجایی کاشان با اشاره به پیشرفت علم و فناوری و رشد علمی ایران از طریق مراکز آموزش عالی و علمی افزود: مردمی شدن اجرای طرح های عمرانی و حضور خیران در دانشگاهها یکی از عوامل رشد و توسعۀ این مراکز و افزایش پیشرفت در بحث علم و فناوری کشور است.

وی حمایت خیران در عرصه های مختلف کشور را نمونه و بی نظیر عنوان کرد و گفت: خیرین از پیشگامان جبهۀ علم و فناوری هستند که با ورود خود رشد و پویایی به این عرصه بخشیدند.

به گفتۀ وی، خیران با اقدامات تاثیر گذار خود در اجرای طرح های مراکز آموزش عالی بعنوان پرچمداران جهاد علمی هستند که زمینه تسریع و تسهیل پیشرفت علم و فناوری در کشور را فراهم می کنند.

دبیر کمیته خیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل این کمیته در وزات علوم از سال 90 را یادآورشد و گفت:سال گذشته خیران برای نخستین بار از 18 طرح عمرانی وزارت علوم حمایت کردند.

ساداتی نژاد حمایت وزارت علوم در تکمیل طرح‌هایی که خیران اجرای 50 درصد آن را تعهد کرده باشند خاطرنشان کرد و گفت: در دانشگاه فنی حرفه ای نیز همین اصل برای مشارکت خیران و آوردۀ 50 درصدی آنها در تحقق طرح اجرایی است.

به گفته وی حضورخیرین کاشانی سرعت اجرای طرح های عمرانی دانشگاههای این شهرستان را چند برابر و موجبات رشد و ترقی این منطقه را فراهم می کند.

ساداتی نژاد فعالیت 1760 واحد صنعتی در کاشان، موقعیت راهبردی منطقه و نزدیکی به مرکز استان و پایتخت را ظرفیت ویژه ای برای سرمایه گذاری مادی و معنوی دانست و گفت: مراکز صنعتی این شهرستان نیاز به تربیت کارشناس از طریق دانشکده های فنی حرفه ای دارد که این نیاز با کمک و حمایت خیران سریعتر برطرف می شود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.