سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام ساعت ساز حرفه ای در قصر باکینگهام با حقوق 37 هزار پوند

الیزابت دوم ملکه انگليس از طریق سایت اینترنتی خانواده سلطنتی درصدد استخدام یک ساعت ساز برای مراقبت از ساعت های دیواری و مچی در کاخ سلطنتی است با حقوق سالانه 37 هزار پوند است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه کویتی القبس؛ملکه انگليس اعلام کرده است که ساعت ساز باید حرفه ای باشد و بتواند ساعت های دیواری کاخ باکینگهام در لندن و کاخ های دیگر را تعمیر کند و نیز زمان آنها را بر اساس تغییر ساعت رسمی کشور تغییر دهد. دربار سلطنتی انگليس ، حرفه ای بودن متقاضی و توانایی پرداختن به این کار در برج های بلند را به عنوان شرط اساسی استخدام اعلام کرده است.
 
متقاضی باید بتواند درعرض یک هفته سیستم فشارسنج و دماسنج 37 ساعت دیواری از جمله ساعت های آفتابی دربار را تنظیم و تعمییر کند.
 
برای چنین فردی 37 هزار پوند به عنوان دستمزد سالیانه در نظر گرفته شده است.
 
 ماه گذشته کاخ باکینگهام اعلام کرده بود به یک راننده برای جابه جا کردن ملکه الیزابت دوم ( 86 ساله ) نیاز دارد. در آگهی مذکور دستمزد سالانه راننده ملکه 23 هزار پوند در نظر گرفته شد. همچنین اخیرا کاخ باکینگهام اعلام کرده بود که به شخصی برای تمیز کردن حمام های کاخ نیاز دارد و دستمزد او را 14 هزار و دویست پوند تعیین کرده است.
 
گفتني است،در کاخ باکینگهام حدود 250 کارمند مشغول کار هستند.
برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، کاخ ، ساعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.