سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش 200 درصدي کشفيات مواد مخدر در نقده

فرمانده انتظامي نقده آذربايجان غربي صبح امروز در نشست با خبرنگاران از افزايش 200 درصدي کشفيات مواد مخدر در اين شهرستان در سالجاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: در سالجاري 175 کيلوگرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان کشف و ضبط شده که اين ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.
اين مقام انتظامي افزود: در اين راستا 198 نفر دستگير و تعداد 17 دستگاه خودرو و موتورسکلت توقيف و به پارکينگ دلالت شدند.
وي با اشاره به اينکه مردم بزرگترين سرمايه اجتماعي نيروي انتظامي مي باشند اظهار داشت: امنيت و پايداري آن، با مشارکت و همدلي مردم معني و مفهوم يافته و حفظ و استمرار مي يابد.
سرهنگ "پورعلي" ادامه داد: نيروي انتظامي در بحث پيشگيري از جرايم هميشه پيشقدم بوده و اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي، تعاملات گسترده با اقشار مختلف مردم، ادارات، سازمانها و ارگان هاي دولتي و غير دولتي همه و همه نشان از توجه جدي پليس نسبت به پيشگيري از جرائم است.
 فرمانده انتظامي نقده در پايان با اشاره به اينکه خوشبختانه با تلاش کارکنان انتظامي اين شهرستان عاملان جرائم خاص در کوتاه ترين زمان دستگير و تحويل مقامات قضائي شده اند خاطرنشان کرد: ماموران اين فرماندهي مصمم هستند در روزهاي آتي نيز با تمام توان و ظرفيت پاي کارآمده و با اخلالگران نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد کنند./ف
برچسب ها: کشفیات ، مواد مخدر ، نقده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.