سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت پور خبر داد

اعزام هيئت ويژه مجلس به ليبي براي پيگيري وضعيت ايرانيان ربوده‌شده

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: در نشست صبح امروز(يكشنبه) اين كميسيون مقرر شد هيئتي از مجلس براي مذاكره با مقامات ليبيايي و رسيدگي به سرنوشت كارمندان ربوده شده هلال احمر در اين كشور تشكيل و به اين كشور اعزام شوند.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم سرعين، نمين و اردبيل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه صبح امروز(يكشنبه) هيأت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در اين نشست، برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران و دستاوردهاي اين اجلاس از منظر سياسي، ديپلماتيك مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد طي بيانيه‌اي از برگزاري باشكوه اجلاس تهران تقدير شود.

وي در ادامه افزود: همچنين در نشست مذكور مقرر شد كميته‌هاي تخصصي كميسيون، اولويت‌هاي كاري خود را براي پيگيري جمع‌بندي و اعلام كنند.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي با بيان اينكه در نشست صبح امروز هيئت رئيسه كميسيون، وضعيت گروگان‌هاي ايراني در ليبي نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت، اظهار داشت: مقرر شد هيأتي از كميسيون امنيت ملي به عنوان نماينده مجلس، براي مذاكره با مقامات ليبيايي براي رسيدگي به سرنوشت كارمندان هلال احمر ربوده‌شده ، تشكيل و به اين كشور اعزام شوند تا مقدمات آزادسازي اين عزيزان فراهم شود.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.