سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند ديگري از انحراف اخلاقي سرکردگان گروهک تروريستي منافقين

در جلسه "غسل هفتگي" منافقين چه مي‌گذشت؟

در برگي ديگر از پرونده سياه و ننگين گروهک تروريستي منافقين، يکي از عناصر اين گروهک تروريستي که 20 سال از عمر خود را در تشکيلات اين فرقه گذرانده پرده از برگزاري جلساتي برداشت که از محتواي اين جلسه‌ها عليه اعضاي گروهک سو استفاده مي‌شده است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، غسل هفتگي، عنوان جلساتي بود که همانطور که از نامش پيداست هر هفته و در روزي خاص برگزار مي‌شد و در آن تمامي اعضاي گروهک دور هم جمع شده و از تفکرات مسائل جنسي خود در طول هفته گذشته عنوان مي‌کردند.

فلسفه برگزاري چنين جلساتي در ميان اعضاي گروهک تروريستي منافقين از آنجا نشأت مي‌گيرد که سرکردگان اين فرقه تروريستي ازدواج اعضا را امري قبيح دانسته و تمامي اعضا گروهک را از ازدواج و حتي فکر کردن به آن منع کرده و براي پيش برد اهداف مضحک و احمقانه‌شان جلسات غسل هفتگي را برگزار مي‌کردند.

سرکردگان گروهک تروريستي منافقين در ابتدا دفترچه‌هايي را به اعضا مي‌دادند، و اعضا گروهک نيز موظف بودند افکار و تمايلات جنسي خود را که در طول هفته با آن مواجه شده بودند در اين دفترچه بنويسند و در جمع آن را بخوانند.

يک عضو گروهک تروريستي منافقين که تمايل به افشاي نامش نداشت در اين خصوص گفت: "سرکردگان اين گروهک تروريستي يک روز در هفته را به اين جلسه عجيب و احمقانه اختصاص مي‌دادند و از سوي مريم رجوي يکي از سرکردگان اين گروهک تروريستي دفترچه‌اي به عنوان هديه و براي ثبت تفکرات جنسي به اعضاي اين گروهک تروريستي داده شده بود. پديده "غسل هفتگي" به عنوان يک هديه از سوي سرکردگان براي زنان و مردان اين گروهک تروريستي جا افتاده بود".

عضو سابق گروهک تروريستي منافقين در ادامه مي‌گويد: " دراين گروهک به مردان لقب نرينه وحشي و به زنان مادينه مطرود داده شده است. در اين نشست‌ها نرينه هاي وحشي بايد ذهن خود را باز مي‌کردند و هرچه مقوله جنسيتي در ذهنشان موجود بود را بايد بالا آورده يعني بيان کرده و جلوي جمع مي‌خواندند، ما مجبور بوديم که تمام جزئيات تفکر جنسي‌مان را با تمام ريزه‌کاري‌هاي آن به طور کتبي نوشته جلوي جمع مي‌خوانديم".

وي در ادامه با اشاره به وجود عقده‌هاي رواني و رفتاري در ميان اعضاي گروهک ادامه مي‌دهد: " در اين نشست‌ها متاسفانه خيلي حقايق هم از لا به لاي گزارش‌هاي خوانده شده بيرون ميزد و نشان مي‌داد که به دلايل فشار و سرکوب‌هاي جنسي در درون اين گروهک تروريستي طي ساليان، افراد زيادي را از مسير عادي زندگي خارج کرده بود".

عضو سابق گروهک تروريستي منافقين در بخش ديگري از حرف‌هاي خود با اشاره به جزئيات بسيار زشت و زننده اين جلسات مي‌گويد: " در خصوص اينگونه مراسم‌ها در گروهک همه چيز را نمي‌توان بيان کرد".

اين عنصر گروهک تروريستي منافقين که از برنامه‌هاي ديوانه کننده اين سرکردگان به ستوه آمده بود خطاب به مريم رجوي مي‌گويد: " مگر شرکت در همين نشست‌هاي به اصطلاح غسل هفتگي اجباري نبود؟ اگر کسي شرکت نمي‌کرد او را چکار مي‌کرديد؟ چرا من و امثال من مجبور بوديم که از مسايل کاملا شخصي خود در حضور آن همه آدم ديگر پرده برداريم. خانم مريم رجوي اگر کسي مي‌گفت من نمي‌خواهم در اين نشست‌ها شرکت کنم او را چه کار مي‌کرديد؟ مطمئنا نوازشش نمي‌کرديد. مگر عدم شرکت در اين نشست ونشست‌هاي ديگر مانند عمليات جاري و ديگ و  ديگچه و ... معيار شما براي مارک زدن به افراد نبود؟ مگر هر که شرکت نمي‌کرد به او لقب جاسوس و ضد گروهک و ... را نمي‌داديد؟ مگر شما و گردانندگان گروهک تروريستي منافقين همين گزارش‌ها را به عنوان سند جرم اخلاقي بعدها عليه کساني که قصد جدايي داشتند استفاده نمي‌کرديد؟ مگر به هنگام تحويل نيروهاي جدا شده به کمپ آمريکايي‌ها در عراق همين گزارش‌ها را به عنوان سند جرايم اخلاقي به همراه نفر تحويل مقامات آمريکايي در کمپ نمي‌داديد؟ پس چه شد؟ شما که مي‌گفتيد اين گزارش‌ها و شرکت در اين نشست‌ها براي انسان سازي است ولي معلوم شد که تماما براي مدرک سازي آنهم با دست خط هر نفر خودش. واقعا اسم اين کار را چه مي‌شود گذاشت".

انتهای پیام/
پ2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
محسن
۱۳:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
به امید نابودی منافقین
بسيجي
۲۰:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
مرگ بر منافق
راحیل
۱۸:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
سلام..فوق العاده جالب بود.با تشکر فراوان از بیان این مطالب.
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
وااااااااااااااااااااااااي.مخ آدم سوت ميكشه. اينا كي بودن
روح الله
۱۵:۰۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
گزارش های باشگاه خبرنگاران پیرامون منافقین جذاب و خواندنی است و اوج حقارت این فرقه را به خوبی منعکس می کند
محسن
۱۴:۱۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
واقعا از تهيه اين گزارش سپاسگزارم.درودو صد درود