سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حسین علیزاده رکابزن تبریزی و برترین رکابزن تورهای آسیایی راهی هلند می شود

ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مواد جاده اعلام شد و حسین علیزاده رکابزن تبریزی و برترین رکابزن تورهای آسیایی راهی هلند می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در مواد جاده از تاریخ 26 تا 31 شهریور ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در مواد تایم تریل و استقامت به میزبانی کشور هلند و در شهر "ماستریخت" برگزار مي شود.

حسین علیزاده که در تورهای کینگ هایلگ چین و جاواه اندونزی به مقام قهرمانی انفرادی دست یافته بود بیشترین امتیاز را در بین رکابزنان شرکت کننده در تورهای آسیایی در سال 2012 در اختیار خود دارد.

فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به همراه حسین علیزده ، امیر زرگری و مهدی سهرابی را به عنوان نمایندگان خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مواد جاده معرفی کرده است.

بر این اساس، رکابزنان کشورمان روز یکشنبه دوم مهر ماه در ماده استقامت جاده به مسافت 261 کیلومتر (100 کیلومتر مسافت جاده ای و 10 دور 1/16 کیلومتری) در مسیر شهر "ماستریخت"، با دیگر رکابزنان شرکت کننده ، به رقابت خواهند پرداخت.

همزمان با برگزاری این رقابتها، کنگره سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری روز جمعه 31 شهریورماه از ساعت 9 صبح تا یک بعدازظهر به وقت محلی در شهر "ماستریخت" هلند برگزار خواهد شد که خسرو قمری رئیس و اصغر خالقی دبیر فدراسیون کشورمان با دعوت رسمی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) در این اجلاس شرکت خواهند کرد./ب

برچسب ها: رکابزن ، برترین ، تور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.