سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

فعالیت 240تعاونی در شهرستان سراب

رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان سراب گفت : ۱۳هزار و ۶۸۴ نفر در حال حاضر عضو خانواده بزرگ تعاون شهرستان سراب هستند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، وکیل آزاد امروزدر جمع خبرنگاران افزود : در حال حاضر بیش از یک هزار و ۷۰۹ نفر بصورت مستقیم در تشکلهای تعاونی شهرستان مشغول بکار هستند .

وکیل ازاداعضای تعاونی سهام عدالت سراب را نیز ۱۲۱هزار و ۹۴۲ نفر و مبلغ سود اعطایی به ۶۳هزار و ۳۱۰نفر از آنان را در حدود 35 میلیارد ریال اعلام داشت .

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی سراب در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه ای که دولت از تشکل های تعاونی انجام می دهد گفت : حمایت از تشکلهای تعاونی در قالب اعطای تسهیلات به تعاونیها ، همچنین تخصیص 30 درصد عواید ناشی از فروش بنگاههای دولتی به این بخش مد نظر قرار گرفته است . وی در ادامه با تاکید بر اعمال برخی تخفیف های مالیاتی و بیمه ای به تشکلاهای تعاونی اظهار داشت : شرکت های تعاونی نسبت به سایر شرکت ها 10 درصد مالیات و از لحاظ بیمه ای نیز 20 درصد کمتر حق بیمه پرداخت می کنند .

وکیل آزاد در خصوص اجرای طرح مسکن مهر نیز از احداث 425 واحد آپارتمانی در شهرستان سراب خبر داد و افزود : از این تعداد تا کنون 186 واحد واگذار شده و ما بقی تا پایان سال جاری تحویل اعضا داده خواهد شد .

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب در ادامه گفت : فارغ التحصیلان رشته های مرتبط بخش کشاورزی ، روستائیان بیکار فاقد زمین یا کم زمین و افراد دارای تجربه و علاقه مند به کار کشاورزی که فاقد شغل هستند ، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی وزارت تعاون ، کار ور فاه اجتماعی ثبت نام کنند./س

برچسب ها: فعالیت ، تعاونی ، سراب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.