سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در شمال غرب تهران افزایش می یابد

با ایجاد سرویس های محلی منطقه ای در شمال غرب پایتخت در قالب شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی، کیفیت خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه 22 بهبود خواهد یافت.

به گزارش 'گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 22، در راستای سیاستهای مدیریت کلانشهر تهران با همکاری مشترک حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پژوهشکده حمل و نقل دانشگاه امیرکبیر همچنین حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه، ایجاد شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی با طراحی سرویسهای محلی منطقه ای همگام با دیگر مناطق تهران آغاز شد.
حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « هدف از این طرح ارتقای کیفیت خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی و ایجاد زمینه مناسب برای بهره برداری از خدمات حمل و نقل عمومی است و بر اساس جلساتی با حضور نماینده پژوهشکده حمل ونقل، کارشناسان حوزه ترافیک، نمایندگان پلیس راهور منطقه و ... با ارزیابی سرویسهای موجود براساس استانداردها، تدابیر و راهکارهای مناسب به  منظور اصلاح بهبود خطوط ارائه می شود. »
وی افزود: « با توجه به گستردگی منطقه ، وجود بافت های مسکونی، شهرک ها و تعاونی های مسکن در حال فعالیت، ضرورت سرویس دهی مطلوب به شهروندان افزایش یافته است.  از این رو شهرداری منطقه 22 با همکاری پژوهشکده حمل ونقل و معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در کنار راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو و مترو که از سوی مرکز صورت می پذیرد ، به طراحی خطوط پوشش دهنده (فیدر) اتوبوس، مینی بوس و تاکسی محلی و منطقه ای برای ایجاد سهولت درانجام سفرهای درون شهری شهروندان اقدام می کند. با اجرا شدن این طرح در منطقه ، تعادل و یکنواختی بین سرویسهای فرا منطقه ای به وجود آمده، مشکلات احتمالی موجود در خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز برطرف می شود./ف
برچسب ها: ناوگان ، حمل و نقل ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.