سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمانپرست:

دولت كانادا به افراط‌گرايي معروف است/ ارائه بيانيه واكنشي ايران به مجامع بين‌المللي

سخنگوي وزارت امور خارجه با بيان اينكه دولت كانادا از گذشته به افراط‌گرايي معروف بوده است، از ارائه بيانيه واكنشي كشورمان در برابر کار غیر دیپلماتیک کانادا به مجامع بین‌المللی خبر داد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدام اخير دولت كانادا در تعطيلي يكجانبه سفارت اين كشور در ايران و با بيان اينكه غربي‌ها فکر می‌کنند با این حرکت‌ها می‌توانند موفقیت اخیر کشورمان در اجلاس سران غیر متعهد ها را تحت‌الشعاع قرار دهند، گفت: اقدام اخیر دولت کانادا خارج از عرف دیپلماتیک است و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .

وي با بيان اینکه دولت کانادا از گذشته به افراط‌گرایی معروف بوده است، افزود: این حرکت ناشایست دولت کانادا تحت تاثیر سیاستهای رژیم صهیونیستی و سیاستمداران انگلیسی و آمریکایی است .

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در برابر کار غیر دیپلماتیک کانادا بیانیه‌ای تنظیم کرده است و آنرا به مجامع بین‌المللی ارائه می‌کند.

مهمانپرست در پايان با اشاره به در بند بودن جمعی از هم وطنانمان در سوریه و لیبی گفت : با ملاقاتهایی که با دولتهای این 2 کشور داشته‌ایم آنها قولهایی را به ما برای آزادی این گروگانهای ایرانی داده‌اند.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.