سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از میزبانی تبریز گله مندیم

رئیس فدراسیون تنیس: تنیسورهای غایب جایی در تیم ملی ندارند!

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با وجود برگزاری رقابت های بین المللی در تبريز و اصفهان، از نحوه ميزباني آنها راضي نيستيم ضمن آنکه تنيسورهاي غايب نيز جايي در تيم ملي نخواهند داشت.

مجيد شايسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از برگزاری مسابقات بین المللی جوانان و فيوچرز در استانهای آذربایجان شرقی و اصفهان این بازیها با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید و با توجه به اینکه پیش از این رقابت ها فیوچرز به میزبانی کیش برگزار می شد برای نخستین بار میزبانی یکی از استانهای کشور محول شد و در پایان شاهین خالدان از کشورمان در جایگاه سوم ایستاد و نتایج آنها رضایت بخش بود.

وی گفت: با توجه به اینکه هزینه زیادی صرف برگزاری این رقابت ها می شود به همین دلیل ما از تنیسور ها توقع داریم تا با استفاده از این فرصت دارین بازیها ضرر پیدا کنند البته در این دوره از مسابقات اکثر تنیسورهای کشورمان حضور داشتند اما برخی دیگر از تنیسور ها که توقع داشتیم در این پیکارها حضور داشته باشند شرکت نکردند و به همین دلیل من از آنها گله دارم.

شایسته افزود: همچنین مبلغ 30 هزار دلار به عنوان جایزه نقدی برای مسابقات بین المللی فیوچرز در نظر گرفته بودیم و با توجه به حضور تنیسورهای خارجی شرکت در این مسابقات می توانست فرصت بسیار خوبی باشد تا نمایندگان کشورمان سطح خود را افزایش دهند و با توجه به اینکه برخی از تنیسورهای ایرانی در رقابت های فیوچرز حضور پیدا نکردند به همین دلیل ما آنها را کنار خواهیم گذاشت و در انتخاب تنیسورهای دعوت شده به اردوی آماده سازی تجدید نظر می کنیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها حضور تنیسور های کشورمان استفاده از تجربیات تنیسورهای خارجی است به همین دلیل ما انتظار داشتیم سایر تنیسور ها نیز در این بازیها حضور پیدا کنند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و با توجه به اینکه ما تمام تلاشمان را برای حضور ورزشکاران در میادین مختلف به کار می بریم به همین دلیل توقع داریم آنها نیز در این خصوص با ما همکاری کنند به همین دلیل از این پس ما نیز در انتخاب گزینه های حاضر در تیم ملی از آنها استفاده نخواهیم کرد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی جوانان در تبریز گفت: همچنین مسابقات بین المللی جوانان نیز در تبریز برگزار شد و برای نخستین بار نیز این بازیها را در بخش بانوان برگزار کردیم این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد اما متاسفانه میزبانی این بازیها در برخی از مسائل خوب عمل نکردند و به همین دلیل ما از این پس در انتخاب میزبان دقت بیشتری خواهیم کرد و بدون شک در برگزاری دوره بعدی مسابقات آذربایجان شرقی از گزینه های میزبانی نخواهد بود و با توجه به اینکه این استان در برخی از مسائل نظر ما را جلب نکرد.

به همین دلیل از این پس سایر استان ها برای قبول مسابقات بین المللی باید تمام انتظارات ما را برآورده کنند.

و گلایه ما از میزبان بازی ها زنگ خطری است برای سایر استان ها که در برگزاری مسابقات افت بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی در بخش جوانان برگزار می شود و جوان گرایی طی سال های آینده بازده خواهد داشت به همین دلیل برگزاری بی نقص این رقابت ها برایمان در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت قرار است مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و با وجود اینکه دوره گذشته این بازی ها به میزبانی کشورمان برگزار می شود انا برای این دوره درخواست میزبانی نداده این.

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان تصریح کرد: تاکنون میزبانی این دوره از رقابت ها مشخص نشده است و ملی پوشان کشورمان در این مسابقات به مصاف حریفان خود می روند و در صورت کسب نتایج قابل قبول به دسته 3 آسیا صعود می کنند.

وی در پایان در خصوص جذب مربی خارجی نیز گفت: پیش از این تمام تلاش خود را برای جذب مربی خارجی به کار گرفتیم اما در حال حاضر جذب مربی خارجی اولویت اصلی برنامه های ما نیست با وجود اینکه ما تلاش زیادی برای برگزاری مسابقات المللی در کشورمان می کنیم و برخی از تنیسورها تمایلی به حضور در این مسابقات ندارند به همین دلیل ما نسبت به خدمت گرفتن مربی خارجی دلسرد شدیم و در نظر داریم این مبالغ را آینده سازی جوانان کنیم.

وی تأکید کرد: البته به خدمت گرفتن مربی خارجی به کلی منتفی نشده است و هفته گذشته نیز با یک مربی رایزنی کردم اما همچنان به دنبال جذب مربی خارجی هستیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.