سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

تشكيل شوراي گسترش و جذب هيات علمي در دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجو با اشاره به تشكيل شوراي گسترش دانشگاه آزاد و شوراي جذب هيات علمي گفت: در طي اين مدت 300 عضو هيات علمي جديد جذب و 200 دانشجو بورسيه شده‌اند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی؛  دکترفرهاد دانشجو در مراسم افتتاحيه پروژه‌هاي عمراني دانشگاه آزاد واحد دماوند به عملكرد شش ماهه گذشته خود اشاره كرد و افزود: در طي شش ماه گذشته، پنج آزمون سراسري با موفقيت در دانشگاه آزاد برگزار شد و هزاران نفر نيز در اين مدت از دانشگاه فارغ‌التحصيل شدند.
وي با بيان اينكه بيش از 100 هزار مربع ساختمان‌سازي در طي شش ماه گذشته به اتمام رسيده است، خاطر نشان كرد: در طي اين مدت براي 1500 رشته بدون مجوز، مجوز اخذ شد.

دانشجو با اشاره به تشكيل شوراي گسترش دانشگاه آزاد و شوراي جذب هيات علمي در طي اين مدت، گفت: در طي اين مدت 300 عضو هيات علمي جديد جذب و 200 دانشجو بورسيه شده‌اند.

دانشجو با اشاره به تخصيص وام شهريه براي دانشجويان تحصيلات تكميلي، خاطر نشان كرد: تمركز زدايي در مديريت دانشگاه آغاز شد و بسياري از مديران و روساي مناطق ابقا و برخي نيز تغيير كرده‌اند.

وي به تصويب طرح ايجاد آزمايشگاه ملي اشاره كرد و گفت: پرديس‌هاي علوم تحقيقات قانوني و ساماندهي شده‌اند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينكه براي اولين بار آزمون مشترك كارشناسي ناپيوسته به صورت آزمايشي برگزار شد، تصريح كرد: ظرف اين مدت كميته مشاوران تشكيل و به سمت برقراري عدالت در پرداخت حقوق حركت كرديم.
دانشجو با اشاره به ايجاد منابع مالي جديد، گفت: موضوع ايجاد منابع مالي در حال بررسي است.

وي خطاب به دانشگاهيان گفت: ما براي توسعه علم و دانش و دوري جامعه از جهل و ناداني پا به عرصه دانش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامي نهاده‌ايم و در يك دست خود پرچم اسلام برافراشته‌ايم و دغدغه دين داريم و در دست ديگر اعتلاي علم و پژوهش برافراشته‌ايم.

رييس دانشگاه آزاد با بيان اينكه ما در آرزوي مقام و پول نبوده‌ايم، گفت: خوش‌ منشي ما، تشكر از مسوولين گذشته، اصلاح برخي اشتباهات گذشته و حفظ آبروي گذشتگان از دين‌باوري ماست.

دانشجو افزود: بنده بر اين باورم كه نيك‌خويي موجب رشد و بالندگي است و شما را به تقوا پس از خدا و ميانه‌رويي سفارش مي‌كنم.
وي با تاكيد بر اينكه ما بايد به هم وابستگي داشته باشيم و از جدايي بترسيم، اظهار كرد: خود و مسوولان گذشته را به بازگشت به حق توصيه مي‌كنم./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.