سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تجهيزات كاهنده مصرف برق يك ادعاي ثابت نشده است.

شرکت توزیع نیروی برق استان قم در واكنش به برخي از تبليغات در باره دستگاههاي كاهنده مصرف برق اعلام كرد : اين تجهيزات يك ادعاي ثابت نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  قم، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه همزمان با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، موضوع صرفه جويي انرژي و كاهش هزينه هاي خانوار مورد توجه ويژه مشتركان و فروشندگان تجهيزات برقي قرار گرفته است، گفت: در این زمینه برخی افراد سودجو با روشهاي مختلف و استفاده از تبليغات اقدام به بازاريابي و فروش دستگاههايي با عنوان كاهنده مصرف برق مي كنند كه لازم است مردم از خريد و استفاده از اين گونه دستگاههاي غير استاندارد به دليل ضرر و زيان احتمالي به انشعاب هاي برق خودداري كنند.
صادقیان تاکید کرد: صحت تاثير اين تجهيزات در كاهش مصرف برق در آزمايشگاههاي معتبر تاييد نشده است، و اين تجهيزات مورد تائيد توانیر و وزارت نيرو نیست. وی خاطر نشان کرد : مشترکان برق با رعايت توصيه هاي بسيار ساده از جمله خريد و بكارگيري لوازم برقي خانگي داراي رتبه انرژي A، نصب سايبان بر روي كولرها و استفاده از لامپهاي كم مصرف استاندارد، مي توانند در كاهش مصرف برق و هزينه هاي آن موثر باشند./ب
برچسب ها: قم ، برق ، دستگاه ، کاهنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.