سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتفاق های عجیب که دیگر غریب نیستند

از اتاق سولاریوم در منزل بازیکن فوتبال تا دلالی در مزون لباس

چند روز قبل شنیدیم یکی از بازیکنان تیم های تهرانی که اتفاقا جزو تیم های سرشناس تهران هم به حساب می آید، در منزل خود اتاق سولاریوم راه انداخته که در این اتاق، میزبان میهمانان خاصی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شنیدن اتفاق های عجیب و غریب از این فوتبال برایمان عادی شده تا جاییکه دیگر نباید برای این اتفاق ها لفظ عجیب را به کار ببریم. مثلا وقتی می شنویم یک بازیکن با یک چشم برای یک تیم شهرستانی، مدتی بازی کرده و پولی را به جیب زده و رفته، بدون اینکه کادر مدیریتی تیم متوجه شود، باید برایمان عادی باشد؛ یا مثلا زمانیکه از یکی از بازیکنان فوتبال می شنویم که دوست نزدیکش در یک تیم ، مزون لباس راه انداخته، اما در اصل در این مزون ، دلالی بازیکن می کند، نباید متحیر شویم و بپرسیم، "چرا؟"

وقتی یک بازیکن در یک فصل مقابل تیمی بازی خوبی انجام نمی دهد و فصل بعد مربی همان تیم حریف به سرعت او را جذب می کند و بعدها شنیده می شود که جریان آن بازی، بی ارتباط به این قرارداد نیست، نباید خیلی خودت را اذیت کنی، به هر حال سال هاست فوتبال ما در مسیری قدم گذاشته که معلوم نیست به چه سمتی پیش می رود.



احتمالا همین قاعده را باید برای این خبری که در ادامه می آید هم رعایت کنیم و خیلی دنبال دلیل و منطقش نگردیم چون به احتمال زیاد تلاشمان بی نتیجه می ماند.

در اینکه بعضی از بازیکنان فوتبال شیطنت های خاص خود را دارند، شکی نیست و در همین راستا هر روز خبرهای تازه ای به گوش می رسد؛ مثل همین آخری که در اختیار ما گرفت.

چند روز قبل شنیدیم یکی از بازیکنان تیم های تهرانی که اتفاقا جزو تیم های سرشناس تهران هم به حساب می آید، در منزل خود اتاق سولاریوم راه انداخته که در این اتاق، میزبان میهمانان خاصی است.

حالا شما این خبر را کنار حرف های مدیر عامل همین باشگاه قرار دهید که هر روز از لزوم کار فرهنگی در فوتبال می گوید و مدیران قبلی فوتبال را به باد انتقاد می گیرد که چرا چنین کاری انجام نداده اند و کوتاهی کرده اند. باید دید آیا این مدیر عامل از این برنامه کاری بازیکنش مطلع است و اقدامی انجام نمی دهد یا اینکه هنوز در جریان ماجراهای اینچنینی نیست و برای همین به دیگران انتقاد می کند!

به هر حال از این دست اتفاق ها سال هاست که به شکل و شمایل مختلف در فوتبال ما می افتد؛ اتفاق هایی عجیب که البته دیگر برایمان غریب نیستند.
برچسب ها: فوتبال ، بازیکن ، لباس ، مزون ، دلالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.