سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شديد امير قلعه نوعي از مهاجمان؛

دستورتمرينات فشرده و اعمال جريمه

امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال با شرايط خاصي در وقفه ليگ تيمش را براي ادامه ليگ آماده مي‌كند، اين در حاليست كه وي انتقاد فراواني از مهاجمان تيمش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي كه در ابتداي فصل تصور وجود چنين شرايطي را در تيمش نداشت و معتقد بود كه مهاجمان حاضر در تيم مي‌توانند نگراني‌هاي وي را رفع كرده و عاملي شوند كه وي بتواند به مشلكات گلزني فائق آيد، اما اين اتفاق رخ نداد و سرمربي تيم استقلال با شرايط متفاوتي روبرو شد و اين موضوع عاملي شد كه وي در خط حمله با مشكلات عمده‌اي روبرو شود كه تاكنون نيز رفع نشده است .

وي پس از تمرين عصر جمعه استقلال با مهاجمان تيمش بصورت اختصاصي گفتگو كرد و از آنها خواست تا در ادامه بازي ها شرايط را تغيير دهند و با عملكرد مناسبتري انتقاد‌ها را كاهش دهند.

وي حتي از عملكرد مهاجمان تيمش در بازي‌هاي دوستانه تيم انتقاد كرد و اعلام داشت كه بي‌دقتي و عدم تمركز و هماهنگي با هافبك‌ها بايد رفع شود و اعضاي اين تيم در خط حمله رويه خود را با تغيير روبرو سازند.

امير قلعه نوعي تمرينات ويژه و خاصي براي مهاجمان تيمش در نظر گرفته است تا از بازي با راه‌آهن وضعيت تغيير كند.

از طرفي وي مدعي شده است در صورت ادامه بي‌دقتي‌ها و وضعيت موجود در خط حمله تيم وي ناچار است مهاجمان را با جريمه روبرو كند تا آنها با شرايط متفاوتي در تركيب تيم ظاهر شوند و با هماهنگي و دقت بيشتري استقلال را همراهي كنند زيرا به عقيده امير قلعه نوعي ادامه دار بودن اين شرايط تيم را با مشكلات عمده‌اي روبرو مي‌سازد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.