سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان روز نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان:

احسان پور و میرزایی طلایی شدند/ حاتمی روی سکوی سوم

در پایان روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان بهنام احسان پور و مهران میرزایی صاحب گردن آویز طلا شدند و علیرضا حاتمی روی سکوی سوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات  کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در حالی از امروز (18 شهریور) در پاتایایی  تایلند آغاز شده که در در 50 کیلو علیرضا حاتمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتیجه 9 بر 2 با پیروزی مقابل آدرین کوردووا از آمریکا به یک‌چهارم نهایی رسید. نماینده کشورمان در این مرحله نیز در 3 تایم مقابل ارهان از رومانی به برتری دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل ماگمود ماگمود علی یف از روسیه باخت به دیدار رده بندی یافت. حاتمی در دیدار رده بندی مقابل گئورگی آرزومانیان از ارمنستان در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید.

بهنام احسان‌پور در 60 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (3 بر 2) و (2 بر صفر) مقابل آشیروف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم هم در 2 تایم و با ضربه فنی از سد کشتی‌گیر ترکیه‌ای گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

احسان‌پور در این مرحله نیز از سد نماینده مولداوی گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل احمد نبی گوارزاتیلوف از آذربایجان در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر و 3 بر صفر به پیروزی رسید. تا در دیدار فینال به مصاف زائور بیگ موزاروف از روسیه برود.

وی در دیدار فینال زائور بیگ موزاروف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در 74 کیلو که 36 کشتی‌گیر حضور دارند محسن عباسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (4 بر صفر) (صفر بر 2) و (یک بر 6) مغلوب الجان یوسوب‌زادا از آذربایجان شد. کشتی گیر آذربایجانی در یک مسابقه بحث برانگیز مقابل حریف آلمانی شکست خورد تا عباسی از دور رقابتها کنار رود.
 
همچنین مهران میرزایی در 96 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) کولیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.نماینده کشورمان در دور سوم نیز در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر) و (2 بر صفر) از سد کشتی‌گیر سوئیسی گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

میرزایی برای حضور در فینال علی بوچوغلو ترکیه ای را با نتیجه 4 بر صفرو 3 بر صفر مغلوب کرد تا برای کسب مدال طلا به مصاف گاجیل شاریپف از آذربایجان برود. در دیدار فینال  کشتی گیر آذربایجانی به دلیل مصدومیت در این مسابقه حاضر نشد تا نماینده ایران به مدال طلا دست یابد

گفتنی است مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در چهار وزن دوم فردا (19 شهریور) در شهر پاتایای تایلند برگزار خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.