سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه تعليقي در کار نيست

میری روشن : حرف هایم ربطی به تایید موضوع تعلیق نداشت/ نامه تعليقي در کار نيست

عضوشورای کشتی آسیا گفت: بخشی از صحبت های مطرح شده من در یکی از بخشهای خبری سیما ربطی به مسائل مطرح شده در مورد بحث تعلیق نداشت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سید اکبر میری روشن در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: صحبت های من در این بخش خبری موجود است، من در آنجا نیز گفتم که نامه ای در مورد تعلیق ندیده ام.
وی ادامه داد: بحث من در مورد یک نامه حقوقی دیگر بود که به طور قطع مسئولان فدراسیون کشتی آنرا پیگیری می کنند و این موضوع اصلا ربطی به موضوع تعلیق و موارد مربوط به آن ندارد.
میری روشن خاطر نشان کرد: صحبت های من موجود است من اصلا صحبتی مطرح نکردم که اگر نامه ای در مورد تعلیق تکذیب شود جریمه می شویم من یک ایرانی هستم و هیچگاه به خاطر پست و مقام چنین مطالبی را مطرح نکرده و نخواهم.متاسفانه یکی از خبرگزاری ها که امروز بحث تعلیق فدراسیون کشتی ایران مطرح کرده بود با استفاده از صحبت های رئیس پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون کشتی در صدد تایید کردن بحث تعلیق فدراسیون کشتی است که چنین موضوعی بهیچ عنوان  تایید نمی شود. درضمن فدراسیون کشتی پاسخ لازم به نامه مد نظر رئیس پیشین کمیته روابط بین الملل را نیز به مراجع ذیصلاح ارائه نموده است./با
برچسب ها: کشتی ، تعلیق ، ایران ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.