سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه هاي پليس براي بازگشايي مدارس ؛

اتوبوس سرويس جديد دانش آموزان

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اعلام جزئيات برنامه هاي پليس براي ابتداي مهر گفت: امسال براي نخستين بار از اتوبوس و ميني بوس به عنوان سرويس مدرسه استفاده مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران سردار حسين رحيمي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت :  نيروهاي پليس راهور از ابتداي مهر ماه در آماده باش صد درصد هستند و با توجه به بازگشايي بيش از هزار مدرسه و دانشگاه و تردد ميليوني دانش آموزان، ترافيک به شدت افزايش يافته و پيش بيني مي کنيم ترافيک روزهاي ابتدايي مهر 25 تا 30 درصد افزايش يابد.
وي ادامه داد: با توجه به افزايش ترافيک برنامه ويژه اي را براي سرويس مدارس در نظر گرفته ايم. بخش زيادي از ترافيک مقابل مدارس بوجود مي آيد که برنامه اي را براي جلوگيري ازتوقف هاي حاشيه اي و رفع  گره هاي ترافيکي در نظر گرفته ايم.
رئيس پليس راهور با بيان اينکه صبح فردا از برچسب جديد خودروهاي سرويس مدرسه رونمايي مي شود تاکيد کرد: امسال خط قرمز پليس در سرويس مدارس معاينه فني است و در صورتي که ايمني خودروها احراز نشود برچسب خودرو به آنها تعلق نمي گيرد.
 به گفته سرداررحيمي، امسال براي نخستين بار از ميني بوس و اتوبوسهايي که معاينه فني و شرايط لازم را داشته باشند به عنوان سرويس مدارس استفاده مي شود.
وي افزود: سازمان تاکسيراني با توجه به وجود شرکتهاي خصوصي تحت نظر اعلام کرده است که تمام خودروهاي مورد نياز سرويس مدارس را تامين مي کند البته اگر خودروي شخصي بتواند شرا يط لازم را به دست آورد مي تواند به عنوان سرويس مدرسه به فعاليت بپردازد.
رئيس پليس راهور تهران با اعلام اينکه طرح تشديد کنترل محدوده طرح زوج و فرد ازابتداي مهر ماه اجرا مي شود گفت: خودروهاي داراي برچسب سرويس مدرسه مي توانند در محدوده زوج و فرد تردد کنند./ف
برچسب ها: پلیس ، بازگشایی ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.