سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تمامی 16 مدال طلای قهرمانی کشور به آذربایجانشرقی رسید

شیرجه روهای آذربایجان شرقی عنوان قهرمان قهرمانان هر4 رده سنی مسابقات شیرجه قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند تا همچنان آذربایجانشرقی قدرت مطلق شنای کشور باشد و تمامی 16 مدال طلای قهرمانی کشور به آذربایجانشرقی برسد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در پایان مسابقات شیرجه قهرمانی کشور که به مدت 3 روز و با رقابت 6 تیم در استخر ورزشگاه آزادی برگزار شد ، شیرجه روهای آذربایجان شرقی با درخشش در مواد مختلف مسابقاتی ضمن کسب عناوین برتر مواد مختلف ، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز از آن خود کردند .

رده سنی عموم ، مجتبی ولی پور از استان آذربایجان شرقی با مجموع 25/997 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی را کسب کرد .

در رده سنی 16-18 سال ، علی شکول از استان آذربایجان شرقی با مجموع 10/1156 امتیاز به عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی دست یافت .

در رده سنی 14-15 سال ، حسام صمدی دیگر شیرجه روی استان آذربایجان شرقی با کسب مجموع 45/997 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان این رده را به خود اختصاص داد .

و در رده سنی 12-13 سال ، امیرحسین رحیمیان از آذربایجان شرقی با کسب 25/814 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان را در این رده سنی بدست آورد .

مسابقات شیرجه قهرمانی رده های سنی و عموم قهرمانی کشور طی سه روز و با شرکت 6 تیم ؛ آذربایجان شرقی، مرکزی، فارس، خراسان رضوی، تهران و همدان در استخر ورزشگاه آزادی برگزار شد که تیم آذربایجان در رده های سنی عموم و نوجوانان و تهران در رده سنی جوانان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند./س

برچسب ها: مدال ، طلا ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.