سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمپسي علل پيوستن به رقيب فولام را فاش كرد

بازيكن تيم اسبق فولام عطش بازي در سطوح حرفه اي را يكي از عوامل پيوستن به تاتنهام دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز ،هافبك مهاجم تيم فوتبال فولام به قرارداد پنج ساله ي خود با اين تيم پايان بخشيد و در آخرين روز از بازار نقل و انتقالات با مبلغ 6 ميليون پوند به مهمترين رقيب فولامي ها يعني تانهام رقيب فولامي ها يعني تاتنهام پيوست .

اين موضوع همه را متعجب كرد حالا دمپسي تصميم گرفته در مرود علل اين تصميمش صحبت كند.

وي در اين ارتباط گفت: اين قرارداد براي من فرصتي بود كه بتوانم سه سال ديگر فوتبال را در سطح حرفه اي و تركيب اصلي تجربه كنم و بتوانم تصميم بگيريم كه در آينده چه چيز را مي خواهم و دنبال خواهم كرد.

وي در ادامه افزود: من دوست دارم در آينه خود را نگاه كنم و به خود بگويم كه تمام تلاشم را كرده ام و خودم را به چالش كشيده ام همين براي من مهم است.

وي همچنين گفت: هميشه ترانسفر به يك تيم جديد ريسك بزرگي است اما من دوست دارم در زندگي ام ريسك كنم و خودم را محك بزنم كه آيا مي توانم ياخير.

دمپسي از علاقه ي شديد خود به سرمربي  جديد تاتنهام ويلدش بوآش نيز سخن به ميان آورد و گفت: من احترام زيادي  براي او قائلم به نظرم او بسيار خوب عمل مي كند من دوست داشتم در زير نظر اين مربي بازي كنم شايد در كنار نحوه ي بازي هدايت تيم را هم بياموزم البته در شرايط كنوني من بايد خودم را به او نشان بدهم تا او از شرايط من آگاه شود و وضعيت آمادگي ام را محك بزند./مح

برچسب ها: فولام ، دمپسی ، تاتنهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.