سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان آماده برگزاری مسابقات بوكس نوجوانان قهرمانی كشور

زنجان با انجام برنامه ریزیهای لازم و اتخاذ تدابیر مناسب از آمادگی كافی برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان كشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیر هیات بوكس استان زنجان گفت: مسابقات بوكس قهرمانی نوجوانان ایران از روز یکشنبه در شهر زنجان آغاز خواهد شد.

بری افزود: این رقابت ها با حضور بیش از 280 بوكسور، مربی و سرپرست به مدت پنج روز در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در اوزان منفی 46 - 48 - 50 - 52 - 54 - 57 - 60 - 63 - 66 - 70 - 75 - 80 و 80+ كیلوگرم انجام و هر تیم براساس سهمیه درنظرگرفته شده از سوی فدراسیون این رشته ورزشی در این رقابت ها حاضر و مبارزات در طول سه راند دو دقیقه ای و با یك دقیقه استراحت درنظرگرفته شده انجام خواهد شد.

بری ادامه داد: شركت بوكسورها در این مسابقات بر اساس امتیازات كسب شده در رقابت های قهرمانی كشور پارسال تعیین شده و قریب به 60 داور و سایر عوامل اجرایی نیز در این رقابت ها حضور می یابند.

وی ادامه داد: (( امیر صالحی ، وحید چهران و امیر بری)) از زنجان نیز به عنوان داور در رقابت های بوكس قهرمانی كشور نوجوان در زنجان قضاوت خواهند كرد./س
برچسب ها: زنجان ، بوکس ، نوجوانان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.