سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نايب رئيس كميسيون برنامه مجلس تاكيد كرد

افزايش قدرت تولید کشورهاي عضو نم با حذف دلار از مبادلات تجاري

نايب رئيس كميسيون برنامه و بودجه حذف دلار از مبادلات تجاری بین کشورهاي عضو جنبش غير متعهدها را مثبت ارزيابي كرد و گفت: تشكيل بانك مشترك ميان اعضاي اين جنبش مي‌تواند سبب تأثيرگذاري بر اقتصاد آمريكا و اتحاديه اروپا شده و آنان را در صدد رقابت با اين نهاد پولي مشترك قرار دهد.

غلامرضا تاج‌گردون در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل بانك مشترك ميان اعضاي جنبش نم گفت: تشكيل نهادهاي پولي و مالي مشترك مي‌تواند سبب توسعه همه جانبه منطقه شده و طراز متعادل در منطقه را برقرار كند.

وي در ادامه افزود: با توجه به عضويت كشورهاي نفتي در اجلاس نم و اثرگذاري اين كشورها تشكيل بانك مشترك مي‌تواند سبب تأثيرگذاري بر اقتصاد آمريكا و اتحاديه اروپا شده و آنان را در صدد رقابت با اين نهاد پولي مشترك بياندازد.

نايب رئيس كميسيون برنامه و بودجه با مثبت و عملی خواندن حذف دلار از مبادلات تجاری بین کشورها، تصریح کرد: در حال حاضر ملت آمریکا قدرت مصرفی بیش از تولید ملی خودشان دارند و اگر دلار از مبادلات برخی کشورها حذف شود، اتفاقات بسیار مهمی رخ می‌دهد و استقلال و قدرت تولید بسیاری از کشورها بالا می‌رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دلار ، بانک ، نم ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.