سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران / نایب رییس مجلس؛

شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بدون محدودیت سنی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ، محدودیت سنی برای نام نویسی در این دو انتخابات ندارند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران باهنر جم در یادواره شهدای روستای پابند شهرستان بهشهربا اشاره به اینکه محدودیت سنی صرفا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است افزود: نخستین بار در کشور ، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به عنوان دو انتخاب مهم به صورت همزمان برگزار می شود .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود : امسال ، آخرین سال فعالیت دولت دهم و نخستین سال حضور نمایندگان مجلس نهم است که امیداوریم با همدلی و همراهی بیشتر ، مدت زمان باقی مانده تا پایان کار دولت را با حل برخی از مشکلات مهم طی کنیم.

دبیرکل جامعه مهندسان کشور در مورد فعالیت های حزبی انتخابات ریاست جمهوری آینده ، گفت : اگر چه فعالیت برخی افراد که احتمال نامزدی آنان وجود دارد ، آغاز شده ، اما هنوز احزاب قدرتمند کشور به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده اند.

وی افزود : جامعه اسلامی مهندسان کشور پس از بررسی های خود ، یک فرد را برای شرکت در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم معرفی خواهد کرد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.