سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار 316 ميليارد تومان اوراق اجاره در بورس

رئيس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: از ابتداي امسال، حدود پنج هزار ميليارد تومان از طريق اوراق مشارکت، سکوک و افزايش سرمايه، از بازار منابع مالي تامين شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد مرکزي خبر، صالح آبادي در نشست خبري با بيان اينکه در خصوص تامين مالي در بازار سرمايه از اول سال تاکنون سه هزار و 700 ميليارد تومان تاسيس شرکت سهامي عام و افزايش سرمايه اين  شرکت ها را داشتيم، افزود: هزار و 134 ميليارد تومان هم اوراق اجاره و مشارکت منتشر و از بازار منابع ، تامين شده است.

وي به 316 ميليارد تومان اوراق اجاره جديد نيز اشاره کرد و گفت: موافقت هاي اصولي آن صورت گرفته و قرارداد آن در حال تنظيم است که به زودي در بازار منتشر مي شود.

صالح آبادي در بخش ديگري از سخنانش به تعداد برگه هايي که شرکت هاي بورسي از ابتداي امسال منتشر کرده اند اشاره کرد و افزود: شرکت هاي بورسي شش هزار و 550 اطلاعيه و شرکت هاي فرابورسي در سازمان بورس هم هزار و 554 اطلاعيه منتشر کرده اند.

رئيس سازمان بورس اوراق بهادار در حوزه تخلفات هم به برگزاري 55 جلسه در کميته تخلفات از ابتداي سال اشاره و اضافه کرد: در اين مدت 177 پرونده بررسي و 45 راي صادر شده است./س
برچسب ها: اوراق ، اجاره ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.