سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مشارکت مردم در ساخت اماکن دامی روند بازسازی را تسریع خواهد کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی مشارکت مردم در ساخت اماکن دامی را موجب تسریع در اجرای این طرح ها عنوان کرد.

محمدی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: با تفاهم نامه امضاء شده ما بین جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن با تعریف سه گزینه برای احداث اماکن دامی در روند بازسازی و احداث اماکن دامی تسریع خواهد شد.

وی، گفت: براساس این تفاهم نامه در قالب سه گزینه اماکن دامی با نظر و رأی خود روستائیان احداث می شود.

این مقام مسئول در تشریح این گزینه ها گفت: گزینه اول: ساخت اماکن دامی توسط بنیاد مسکن دریافت تسهیلات بانکی توسط این نهاد، دوم: تأمین مصالح از سوی بنیاد و ساخت آن از سوی مردم با نظارت بنیاد مسکن و گزینه سوم: نظارت از سوی بنیاد مسکن و دریافت تسهیلات بانکی و تأمین مصالح از سوی خود افراد خواهد بود و فقط بنیاد مسکن نظارت خواهد کرد که با تنوع بخشی به امر احداث این اماکن، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت سریع در ساخت اماکن دامی خواهیم بود.

محمدی گفت: بنیاد مسکن در حد 35 متر برای هر یک از روستائیان شامل 18 متر فضای دامی و 12 متر انبار علوفه ایجاد می کند و کسانی که راغب باشند از این مقدار فضا بیشتر نیز احداث نمایند با استفاده از سایر منابع نسبت به ساخت و توسعه فضای دامی خود اقدام نمایند.

وی، ابتکار جدید جهاد کشاورزی را در تجمیع نهادهای دست اندرکار در امر ساخت و ساز را اقدامی مهم در جهت تسریع در اجرای پروسه اداری و صرفه جویی در وقت اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود با آغاز فعالیت ستادهای بازسازی اماکن دامی در شهرستانها شاهد تسریع در روند اجرایی این اماکن باشیم. /س

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، بازسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.