سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ عضو هیئت رئیسه مجلس؛

ارائه موانع و پیشنهادات جمع بندی شده مناطق زلزله زده بصورت طرح دو فوریتی به مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تهیه پیش طرحی برای جمع بندی موانع و پیشنهادات مناطق زلزله زده و ارائه آن به مجلس در قالب طرح دو فوریتی خبر داد.

 

فرهنگی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: دراین پیش طرح پیش بینی معافیت مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی کارگران و سایر موانع لحاظ شده که در جهت تسریع در امر بازسازی این موانع با تصویب قانون در مناطق زلزله زده آذربایجان این موانع برطرف می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برخی مواردی که در مصوبه اخیر دولت برای مناطق زلزله زده لحاظ شده در پیش طرح انجام شده پیشنهاد و بصورت قانون در مجلس مصوب خواهیم کرد.

وی، روند بازسازی در مناطق آسیب دیده از زلزله را به جهت فرصت کوتاه زمانی تا رسیدن فصل سرما نیازمند تجدید نظر و تدارک برنامه متعدد در جهت تسریع در عملیات اجرایی این اماکن برشمرد.

وی، از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب مصوبات جدید قانونی برای حمایت و پشتیبانی لازم از زلزله زدگان منطقه خبر داد و افزود: مجلس آمادگی دارد برای تسریع در عملیات اجرایی منابع جدید پیشنهادی را به صورت قانون در مجلس مصوب و به کمک زلزله زدگان بشتابند.

محمدحسین فرهنگی تصمیمات و مصوب جدید هیأت دولت را در ارائه تسهیلات ویژه بلاعوض، و سایر موارد مربوط به زلزله زدگان در حوزه شهری و روستایی را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از آمادگی مجلس برای همراهی با دولت در جهت حمایت بیشتر از زلزله زدگان و تسریع در عملیات بازسازی خبر داد./س

برچسب ها: ارائه ، موانع ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.