سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اقدام دولت صهيونيستي کانادا در راستاي انحراف افکار عمومي از پيشرفت ايران

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اقدام غير ديپلماتيک کانادا به دليل موفقيت ايران در برگزاري اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها و حمايت از سوريه و خط مقاومت است.

سيد محمد حسيني در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام دولت کانادا در بستن سفارت خود در ايران و تقدير جامعه يهوديان از اين امر گفت:  بی‌شک اقدام دولت صهیونیستی کانادا در راستای انحراف افکار عمومی از موفقيت ايران در معادلات منطقه است.
 
وي تعطيلي بدون دليل سفارت کانادا در ايران را ناشي از فشارهاي آمريکا و اسرائيل دانست و تصريح کرد: اقدام غير ديپلماتيک کانادا به دليل موفقيت ايران در برگزاري اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها و حمايت از سوريه و خط مقاومت است.
 
 
حسيني با تاکيد بر اينکه کانادا در حقیقت دنباله‌روی سیاست‌های دیکته شده صهیونیست‌ها است، اظهار داشت: تعطيلي سفارت کانادا در ايران  به سياست کشور مستقل ايران خدشه وارد نمي‌کند و اين امر به دلیل بحران شدید مالی و اقتصادی کانادا صورت گرفته است.  
 
معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطرنشان کرد:  وجود سفارتخانه کانادا در ايران نه تنها مزاياي چشمگيري براي ايران به همراه نداشته بلکه منشا بسياري از اقدامات عليه ايران بوده است و اين امر تنها به نظام سياسي غرب و کانادا خدشه وارد خواهد کرد.

انتهاي پيام/ ش3

برچسب ها: سفارت ، کانادا ، تعطیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.