سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

معاندان سلفی سوریه کارهای شمر و یزیدیان را انجام می‌دهند

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: معاندان سلفی سوریه همان کارهایی را انجام می‌دهند که شمر و یزیدیان انجام می‌دادند و در هرجا وارد می‌شوند شیعیان و طرفداران بشار اسد را به شدیدترین شکل قتل‌عام می‌کنند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبر‌نگاران نیشابور در جمع اعضای مجمع حامیان ولایت گفت: خوشبختانه همه مناطق سوریه از حضور افراد تروریست پاکسازی شده است و فقط بخش کمی از حلب که در مرز سوریه و ترکیه واقع شده، باقی‌مانده است.

ترقی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان موفق می‌شدند که سلفی‌ها را بر کرسی قدرت بنشانند و بشر را سرکوب کنند، یقینا آثاری از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) نمی‌ماند.

وی تصریح‌کرد: بر دشمنان سوریه روشن است که ایران نیازی به اعزام نیرو و کمک نظامی به ارتش سوریه ندارد و بیشتر نقش هدایت معنوی و فکری داشته است و اگر نیاز به ورود نظامی باشد، یقینا شرایط بسیار فرق می‌کرد.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: ایران معتقد است که نباید گذاشت جنگ جهانی سوم به‌وجود بیاید.

ترقی افزود: امریکا به‌ دنبال آن است که مدیریت جهان را خود به دست بیاورد و ایران به دنبال مدیریت جهان توسط اسلام است که اگر مدیریت جهان به دست اسلام بیفتد، انشاءا... زمینه‌ حکومت جهانی امام زمان(عج) به وجود می‌آید.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود علیه ایران گفت: سخت‌ترین و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ جهان در مورد جمهوری اسلامی ایران وارد شده است.

معاون حزب بین الملل از ضعف نظارتی دولت انتقاد کرد و اظهار کرد: راهپیمایی مردم نیشابور برای موضوع مرغ که واقعا آبروی نیشابور را برد، ریشه در ضعف مدیریت مسئولان داشت.

ترقی با اشاره به پوشش گسترده رسانه‌ای دشمنان و پرداختن به این مسئله کوچک تصریح کرد: این ضعف و استیصال و بدبختی دشمنان است که یک تجمع ده‌ها نفری در نیشابور برای مرغ را اینگونه بزرگ می‌کنند.

وی اضافه کرد: همه باید مراقب باشند که دشمنان از اینگونه مسائل سوءاستفاده نکنند.

عضو هیئت امنای حوزه علمیه مکتب‌الزهرا نیشابور با انتقاد از نحوه خصوصی‌سازی در کشور اضافه کرد: خصوصی‌سازی در دولت‌های قبلی به اختصاصی ‌سازی تبدیل شد و به سمت نگاه‌هایی که با اصل نظام زاویه دارند رفت و امروز نیز امنیت اقتصادی از سوی دشمنان خارجی و معاندان داخلی به خطر افتاده است.

ترقی خاطرنشان کرد: اگر در خصوصی‌سازی امنیت ملی کشور لحاظ نشود و هر کس که در بورس برنده شد به همان داده شود یقینا آسیب می بینیم. /س

برچسب ها: سوریه ، ایران ، نیشابور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.