سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بخش گردشگری مشگین‌شهر زمینه‌ساز تحول در بحث اشتغال است

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی‌های بخش گردشگری مشگین‌شهر خود می‌تواند زمینه‌ساز تحولی عظیم و گسترده در بحث اشتغال و رونق اقتصادی منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یونس اسدی دیروز در مراسم آغاز عملیات اجرای تفرجگاه گردلوی مشگین‌شهر افزود: اگر شهرستان مشگین به عنوان پایلوت گردشگری در سطح کشور انتخاب شده است نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این شهرستان در بحث گردشگری است که می‌تواند در کنار ظرفیت کشاورزی و باغداری بستر و زمینه‌ای مساعد برای توسعه همه‌جانبه اقتصادی، اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری امروز از صنعت‌های پردرآمد و بسیار راهگشا در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی است، گفت: اگر امروز در سطح دنیا تاکید فراوان روی قابلیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت می‌شود نشان‌دهنده جایگاه و اصالت صنعت گردشگری است که فعال بودن هر بخش آن می‌تواند زمینه اشتغال 20 تا 50 نفر را فراهم آورد.

اسدی در ادامه افزود: نباید در مشگین‌شهر تنها ظرفیت گردشگری را محدود به آب‌های گرم و چند آثار و ابنیه تاریخی بدانیم بلکه شهرستان مشگین از تفرجگاه‌های طبیعی، زیست بوم‌های بسیار فراخ و بکر برخوردار است که می‌توان با تبدیل کردن این ظرفیت به اشتغال و سرمایه‌گذاری بهترین درآمدزایی را برای منطقه به همراه آورد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: احداث بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در این منطقه نیز از بهترین اقداماتی است که می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر و مفید باشد که در این زمینه نیز باید سرمایه‌گذار سرعت عمل بیشتری را انجام دهد./س 

برچسب ها: مشگین ، شهر ، بخش ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.