سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/خطیب جمعه قم؛

برگزاری موفق اجلاس غیرمتعهدها خنثی کننده توطئه دشمنان بود

خطیب جمعه قم برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در ایران را خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و گفت: این اجلاس دروغ دشمن را مبنی بر منزوی بودن ایران در جهان آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، آیت الله استادی در خطبه های نماز جمعه قم گفت : حضور سران ، مقامات و نمایندگان 120 کشور در این اجلاس که بعضی از آنها برای شرکت نکردن در آن تهدید هم شده بودند و نمایش ثبات و امنیت ایران و شجاعت مسئولان در اعلام مواضع اصولی یکی از نعمت های الهی بود که توطئه های مرموز دشمنان را خنثی و دروغگویی آنان را برای همگان آشکار کرد .
وی به تلاش دشمن برای ناراضی کردن مردم از طریق ایجاد مشکلات مختلف از جمله مشکلات اقتصادی اشاره و تاکیدکرد : مردم ما ثابت کرده اند علیرغم برخی مشکلات همواره پشتیبان نظام اسلامی خود هستند .
آیت الله استادی فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت و با اشاره به جایگاه ممتاز ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت : علیرغم تبلیغ اسلام هراسی در جهان ،گرایش به اسلام و بویژه مکتب تشیع در جهان هر روز بیشتر می شود و همه مسئولان ،حوزه های علمیه و روحانیت باید از این فرصت بی نظیر برای ترویج و احیای مکتب اهل بیت (ع) و فرهنگ اسلامی در کشور و دنیا استفاده کنند.
آیت الله استادی یاد شهدای هفدهم شهریور 1357 و مدرسه فیضیه را گرامیداشت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.