سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح صبا در راستای طرح استقبال از مهر

معاون اجتماعی منطقه 16 گفت: شهرداری منطقه 16 در راستای طرح استقبال از مهر اقدام به تهیه بسته های آموزشی و فرهنگی، بروشورهای بهداشتی سلامت کرده است.

مهدی تیموری، معاون اجتماعی منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اداره اجتماعی منطقه 16، به عنوان دبیر اجرای طرح استقبال از مهر اقدام به تهیه و توزیع بسته های آموزشی فرهنگی از 15 شهریور ماه تا 15 مهر ماه می کند.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور ماه 54 ست ورزشی در مدارس نصب و راه اندازی خواهد شد تا دانش آموزان در مدرسه فضایی شاد و روح بخش داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا طرحی با نام صبا جهت تمام دانش آموزان به اجرا درخواهد آمد که دانش آموزان می توانند با تخفیف 50 درصدی از مکان های آموزشی، تفریحی ورزشی نظیر رشته های فوتسال ، بسکتبال، والیبال تا پایان مهر ماه استفاده کنند.

تیموری خاطر نشان کرد: در طی برگزاری طرح استقبال از مهر دانش آموزان و والدینشان می توانند در کلاس ها و کارگاههای آموزشی ظرفیت سازی اجتماعی و خانواده کارآمد و پایدار که به منظور پیش گیری از آسیب های احتمالی اجتماعی در سطح محلات 9 گانه انجام می گیرد شرکت کنند./ز

برچسب ها: طرح صبا ، مهر ، تیموری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.