سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تجهیز ادارات گمرک به سیستم ارزیابی نوین و اجرای طرح گمرک نوین در ایران

معاون گمرکی و فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران از تجهیز اداره های این نهاد به سیستم ارزیابی نوین خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
محمدرضا نادری در بازدیداز زیرساختهای گمرکی استان چهارمحال و بختیاری گفت : طرح گمرک نوین جمهوری اسلامی ایران به شورای عالی برنامه ریزی کشور ارسال و تصویب شده است.
نادری ارائه تسهیلات به عاملان اقتصادی معتبر را از مولفه و ویژگی های اجرای طرح گمرک نوین در کشور عنوان کرد و گفت : در قالب این طرح 23 شرکت انتخاب شده و پس از استعلام از سوی سازمان بازرسی مرکزی ،کالاهای این شرکت ها خارج از سیستم بازرسی فیزیکی حکم ترخیص دریافت می کند .
وی گفت: راه اندازی پنجره واحد فیزیکی و مجازی از دیگر موضوعاتی است که گمرک نوین دنبال می کند و به موجب آن، مجوز شرکت ها ازاول آذر امسال به صورت الکترونیکی پیگیری و صادر می شود.
معاون گمرکی و فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بر اساس طرح نوین گمرک ، آزمون و کنترل کالاهای وارداتی و صادراتی عاملان اقتصادی معتبر که سابقه قاچاق کالا،ورشکستگی و سوء سابقه کیفری موثر نداشته باشند و سابقه ترخیص کالا دارند در محل کارخانه انجام می شود.
نادری افزود: اجرای طرح گمرک نوین نیازمند اقدامات و انجام زیرساخت های مناسب است و ارزیابی فعالیت ها و بررسی وضعیت موجود و راه رسیدن به آن از سوی مشاوران در حال بررسی است .
معاون گمرکی و فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیران گمرک استان چهارمحال وبختیاری از دیروز به شهرکرد سفر کرده است./س
برچسب ها: گمک ، ارزیابی ، نوین ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.