سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

پیام استانداركهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز قیام 17 شهریور57

استاندار كهگیلویه وبویراحمد در پیامی 17شهریور57 سالروز قتل و عام و كشتار بی رحمانه و وحشیانه مردم ولایتمدار تهران را بدست شاه و رژیم منحوس پهلوی محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  ، دكتر سید 'حسین صابری' در این پیام تاكید كرده است: 17 شهریور 57 ، اوج ولایت پذیری ملت مسلمان و مبارز ایران و همراهی مردم متدین و متعهد از امام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی بود.
وی در این پیام افزوده است: 17شهریور یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی مردم مسلمان ، آزاده و حق طلب ایران بود كه با شعار الله اكبر و لا الله الا الله نفی استبداد و طرد سلطه بیگانگان را فریاد زدند.
صابری در این پیام تاكید كرده است: ملت مسلمان ایران در سی وچهارسال قبل در چنین روزی به فرمان امام در تبعید خود ضوابط حكومت نظامی رژیم سفاك،خون آشام و غیر قانونی شاه معدوم را نادیده گرفت.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد در این پیام افزوده است: مردم مسلمان ایران درراستای فتوای بزرگ رهبركبیر انقلاب اسلامی امام راحل و با پیش قراولی روحانیت مبارز و اصیل درصبح هفدهم شهریور ماه به خیابانها آمدند و آخرین ضربات مهلك و كارساز خود را بر پیكر نحیف نظام شاهنشاهی وارد و موجبات پیروزی بیش از پیش نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را فراهم كردند.
وی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء 17 شهریور سال 1357 یاداور شده است: امروزه مردم قهرمان و ملت سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر تجدید پیمان خود را با این شهدای بزرگ اعلام می دارند و تا آخرین نفس،حافظ خون شهدا،دست آوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.
وی در این پیام آورده است: امید است همه خدمتگزاران این نظام مقدس به ویژه مسوولان و مدیران اجرایی كهگیلویه وبویراحمد بتوانند با همدلی ، تلاش و گوش به فرمان ولایت و رهبری از آرمان های والای نظام و این انقلاب دفاع كرده و در خدمت صادقانه و بی منت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نكنند./س
برچسب ها: سالروز ، قیام ، شهریور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.