سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با داريوش فرضيايي بخش پاياني؛

بچه‌ها از كودكي‌ام استقبال كردند

هيچ چيز زيباتر از كودكي انسان‌ها نبوده و عموپورنگ كودكي خود را جلوي دوربين آورد كه اين امر باعث استقبال بچه‌ها ، از اين شخصيت شد.

داريوش فرضيايي مجري برنامه "هزار و شصت و شونزده" شبكه 2 سيما در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه به تصوير كشيدن كودكي افراد، هميشه در ذهن انسان‌ها مي‌‌ماند، اظهار داشت: عمو پورنگ كودكي خودش را جلوي دوربين آورد و فكر مي‌كنم هيچ چيز زيباتر از كودكي انسان‌ها نيست.

وي همچنين ادامه دارد: كودكي افراد هميشه در ذهن انسان‌ها مي‌ماند پس بهتر آن بود كه من كودكي‌ام، را جلوي دوربين آوردم و غير از ذهن خودم، آن را در جاهاي ديگر نيز كپي كردم و به نوعي همه كساني كه با من بزرگ شدند با من برنامه‌ها را همراه بودند و از سن كودكي وارد نوجواني شدند، با خاطرات من هيچگاه غريبه نخواهند بود و اين خاطرات در گوشه‌اي از ذهنشان حك مي‌شود.

مجري پرمخاطب‌ترين برنامه كودك تلويزيون، تصريح كرد: فراموش نكنيد كه كار كودك انتها ندارد و مطمئنم كساني كه مستعد هستند و استعدادهاي درخشاني دارند، خواهند آمد و اجراهاي جديدي را به بينندگان ارائه خواهند كرد.

فرضيايي در ادامه اظهار داشت: بروز استعدادهاي درخشان در عرصه كودك مستلزم اين است كه ما فضا را براي چنين استعدادهايي مهيا كنيم و خلاقيت و ابتكار عمل را سرلوحه قرار دهيم .

فرضيايي با اشاره به اينكه سبك افراد در روند اجراي برنامه‌هاي كودك متفاوت است، خاطر نشان كرد: در مسير به كارگيري خلاقيت و ابتكار عمل در اجراي برنامه‌هاي كودك، نبايد فراموش كنيم كه هر فردي سبك خاص خود را دارد و اميدوارم همه ما بتوانيم خدمتگزار بچه‌هاي ايران زمين باشيم.

شايان ذكر است، داريوش فرضيايي سابقه اجراي يك دهه برنامه كودك به صورت زنده را در كارنامه هنري خود به يادگار دارد و علاوه بر اجراهاي زنده خويش، در مسير برنامه‌هاي توليدي ويژه كودكان در شبكه سينمايي خانگي نيز فعاليت‌هاي بسياري را داشته كه آثار وي مورد استقبال بي‌نظير مخاطبان كودك و حتي بزرگسال نيز قرار گرفته است./ص

برچسب ها: کودک ، مخاطب ، دوربین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.