سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس رسانه ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

تدارك برنامه‌هاي گسترده‌ براي انعكاس واقعيت‌هاي اجلاس جنبش عدم تعهد

رئيس رسانه ملي با اشاره به تمهيدات صدا و سيما در دوران رياست سه ساله ايران بر اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: برنامه‌هاي گسترده‌اي را براي انعكاس واقعيت‌ها در اجلاس جنبش عدم تعهد در نظر گرفته شده است.

سيد عزت‌الله ضرغامي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران درباره تمهيدات صدا و سيما براي خنثي‌سازي شانتاژهاي رسانه‌هاي غربي در دوران رياست سه ساله رياست ايران بر اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: شروع رهبري ايران بر جنبش عدم تعهد، متقدرانه و طوفاني بود كه اين امر با قدرت زائد‌الوصفي آغاز شد و انعكاس خبري گسترده‌اي در سطح جهان داشت.

وي خاطرنشان كرد: بخش عمده‌اي از اين موفقيت پس از ايراد فرمايشات تاريخي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و صحبت‌هاي رئيس‌جمهور و تلاش دوستان ناشي از تمهيدات رسانه‌اي بود كه باعث جهاني شدن اين حركت شد.

ضرغامي در تبيين تمهيدات صدا و سيما براي تداوم اين امر يادآور شد: تشكيل بلوك رسانه‌اي غيرمتعهدها يكي از پيشنهاداتي بود كه براي رياست ايران بر جنبش غير متعهدها مطرح كرده‌ايم و اميدواريم با تبيين چارچوب‌هاي انعكاس رسانه‌اي بتوانيم واقعيت‌هايي را كه فراتر از نهادها و قدرت‌هاي سلطه‌گر در اجلاس تهران صورت گرفت به رسانه‌هاي جهان منعكس كنيم كه براي تداوم اين امر برنامه ‌هاي گسترده‌اي را تدارك ديديم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: ضرغامی ، نم ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.