سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندوکاران تهران الف قهرمان مسابقات کشور شدند

رقابت های تکواندو کشوری خردسالان با قهرمانی تهران الف به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور تکواندو خردسالان که 15 شهریور در خانه تکواندو تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم تهران الف در 16 شهریور خاتمه یافت.

در این مسابقات سی تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان رقابت ها تهران الف با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز در مکان نخست قرار گرفت، البرز با یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز، زنجان با دو طلا و یک نقره و اصفهان با یک طلا و یک نقره عناوین دوم تا چهارم را بدست آوردند.

در بخش انفرادی اوزان دهگانه  نیز، آرین شجاعی از خوزستان، سجاد رجایی از اصفهان، حسین تقوی از تهران، ابوالفضل خلیجی از بوشهر، علی نور محمدی از تهران، محمد رضا لاتی از البرز، حامد اصغری از آذربایجان شرقی، محمد احسان مهاجری از زنجان، محمد رضا نوروزی از قزوین و مهدی مقدم از زنجان صاحب عنوان قهرمانی شدند.

بر اساس این گزارش در پایان مسابقات کشوری خردسالان حمید باقی نژاد از تهران به عنوان بهترین مربی، علیرضا ابوطالبی از قم به عنوان بهترین سرپرست، ابوالفضل خلیجی از بوشهر به عنوان بهترین بازیکن، احمد اخلاقی از سمنان و علی بای سرخی از مازندران به عنوان بهترین داوران انتخاب شدند./مح

برچسب ها: تکواندو ، تهران ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.