سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزاحمت اينترنتي از طريق آگهي تبليغاتي فروش خودرو

فردي كه با درج آگهي تبليغاتي در چند سايت تجاري تحت عنوان فروش خوردو با قيمت كم براي يكي از شهروندان چهارمحال و بختياري مزاحمت ايجاد كرده بود توسط پليس فتا استان دستگير شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، سرگرد ”جعفريان" رييس پليس فتا چهارمحال و بختياري در تشريح اين خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا مدعي شد كه شخص ناشناسي ضمن معرفي وي به عنوان فردي ورشكسته‏، اقدام به درج آگهي تبليغاتي در چند سايت تجاري تحت عنوان فروش خودرو با قيمت پايين به علت بدهي كرده ، همچنين ارائه شماره تماسم در اين سايت‏ باعث سلب آسايش خود و خانواده ام شده است.
  رييس پليس فتا چهارمحال و بختياري ادامه داد: كارشناسان پليس فتا بلافاصله با بررسي هاي فني و تخصصي و نيز استعلامات صورت گرفته، موفق شدند متهم را شناسايي و دستگير كنند.
  وي افزود: متهم پس از مشاهده مستندات پليس ضمن اعتراف به جرم خود، انگيزه اش از ارتكاب اين جرم را انتقامجويي از شاكي عنوان كرد.
  سرگرد جعفريان در خاتمه خاطرنشان كرد: نشر اکاذيب و ايجاد مزاحمت کردن در فضاي مجازي براي ديگران ، جرم تلقي شده و پليس با اينگونه افراد برخوردي قاطع و قانوني مي کند./ف
برچسب ها: اینترنت ، آگهی ، تبلیغات ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.