سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سی و سومین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان؛

پرچم سیزم در خانه والیبال به اهتزاز در آمد/ باران چشمه: اصلی ترین حریف ما چین خواهد بود

سی و سومین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان (سیزم) با به اهتزاز درآمدن پرچم سیزم در خانه والیبال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان (سیزم) با حضور کشورهای اندونزی، پاکستان، چین، سوریه، لبنان، قطر و ونزوئلا و میزبانی کشورمان در خانه والیبال مجموعه ورزشی آزادی رأس ساعت 10 آغاز شد.

شایان ذکر است، نماینده نظامیان از کشور ونزوئلا مهمان کشورمان است که از سوی هوگوچاوز رئیس جمهور این کشور حامل پیام صلح بود.

گفتنی است، که هم اکنون رژه تیم های حاضر در مسابقات در حال برگزاری است که باران چشمه، مجدآرا، افشارزاده و زادکمند از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

والیبال نظامی با مراسم رزمی و ورزش باستانی و زورخانه ای و چوب زنی استان خراسان امروز ساعت 12 به پايان رسيد و در ضمن این مسابقات طی سه روز آينده خاتمه می یابد.

*باران چشمه: اصلی ترین حریف ما چین خواهد بود

مدير کل تربيت بدني نيروهاي مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه تیم برزیل نتوانست در این دوره از مسابقات شرکت کند. حریف اصلی ما چین خواهد بود،

باران چشمه خاطرنشان کرد: ما از کشورهای بیشتری دعوت کرده بودیم، اما به دلیل تقارن با اجلاس سران غیر متعهد برخی از کشورها نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند و اين رقابت ها با هشت کشور ادامه می یابد./مح

برچسب ها: مسابقات ، والیبال ، سیزم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.