سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسيه: حمله به ايران پيامدهاي فاجعه‌باري به همراه خواهد داشت

روسياليوم لحظاتي پيش در خبري فوري به نقل از مقامات روس اعلام کرد: حمله به ايران پيامدهاي فاجعه باري براي منطقه به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسيااليوم، سرگئي ريابكوف، معاون وزير امور خارجه روسيه با هشدار به كشورهاي غربي مبني بر حمله نظامي به تاسيسات هسته اي ايران، اين حمله را منجر به بي ثباتي منطقه خواند.

ريابكوف، با بيان اينكه هرگونه حمله احتمالي به عواقب وخيمي مواجه خواهد شد، نسبت به هرگونه اقدام نظامي كشورهاي غربي بر ضد برنامه هاي هسته اي ايران، هشدار داد.

وي، تاكيد كرد كه حمله نظامي به ايران، بي ثباتي و ناامني منطقه را درپي خواهد داشت كه بازتاب هاي آن به خارج از منطقه خاورميانه راه خواهد يافت.

معاون وزير خارجه روسيه همچنين، از برنامه هسته اي ايران هم سخن گفته و پيرامون آن به رسانه ها گفت: تاكنون دليلي مبني بر نظامي شدن برنامه هسته اي ايران، مشاهده نشده است و ايران هم اكنون بيشترين همكاري را در مورد انرژي هسته اي خود با آژانس بين المللي انرژي اتمي، داشته است.

سرگئي ريابكوف همچنين در پايان سخنانش، خواهان برگزاري نشست ايران با كشورهاي 1+5 و حصول پيشرفت در آن شد و از حمايت كشورش در مورد پيگيري مذاكرات سخن به ميان آورد.روز گذشته نيز رجب طيب اردوغان نسبت به تبعات حمله به ايران بر منطقه، هشدار داده بود.

برچسب ها: روسیه ، پیامد ، فاجعه ، حمله ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.