سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج / استاندار جدید کهگیلویه وبویر احمد:

تعامل با همه اجزا و ارکان نظام را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل با همه اجزا و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نمایندگان مجلس را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم .

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج، افزود: تعادل در هر کاری و در مورد ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتیجه‌بخش است .
 
صابری با بیان اینکه اگر استاندار و نمایندگان مجلس با روحیات همدیگر آشنا باشند هم می‌توان با هم کار کنند و هم کارهای بزرگ و مؤثری را انجام دهند، اظهار داشت: با نظارت‌های منطقی و اصولی است که بسیاری از مشکلات مردم و جامعه برطرف می‌شود.
 
 استاندار افزود: به شدت با تعامل موافقم و این تعامل هم با قوه مقننه خواهد بود و هم قوه مجریه، قضائیه و دستگاه‌های نظارتی و محاسباتی.
 
صابری با اشاره به اصل استقلال قوا از همدیگر گفت: قانون به صراحت وظایف قوا را مشخص کرده و هر کس وظیفه و حدود اختیاراتش مشخص است.
 
وی تاکید کرد: مجلس دو وظیفه سنگین قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را دارد و در این مسیر مهم باید پایبند به قسمی باشند که در پیشگاه ملت یاد کردند.
 
صابری با بیان اینکه تعامل در میان همه قوا لازم است، ادامه داد: اگر در همین قوه مجریه هم دستگاه‌های اجرایی با هم تعامل نداشته باشند، کارها فشل می‌شوند و مردم عاصی و ناراضی خواهند بود.
 
صابری گفت: ما باید دستگاه‌های نظارتی را به اندازه چشمانمان دوست داشته باشیم زیرا آن‌ها دلسوز ما بوده و نمی‌خواهند ما از مسیر صحیح خارج شویم.
 
استاندار تصریح کرد: نشست‌ها و جلسات مهم استانی را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که امکان حضور نمایندگان مجلس در این جلسات فراهم باشد.
 
 صابری تاکید کرد: نماینده تریبون‌هایی در اختیار دارند که باید مشکلات مردم را منعکس کنند و ما هم وظیفه داریم که مشکلات و نارسایی‌ها را به طور دقیق به نمایندگان بگوییم.  
 
وی ابراز داشت: هر نماینده‌ای که در هر بخشی اطلاعاتی بخواهد، موظف هستیم ظرف 48 ساعت این اطلاعات را در اختیارش قرار دهیم تا بتواند از آن‌ها دفاع و پیگیری کند.  
 
صابری یادآور شد: آمار غلط و ناقص به جامعه آسیب می زند و باید نسبت به این موضوع  مهم دقت لازم را  داشته باشیم.  
 
وی تصریح کرد: پاک دستی و چشم پاکی دو موله مهم است که مسئولین باید به آن توجه کنند و با این شیوه سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف دولت را اجرا و مدیریت کرد.
 
 صابری یادآور شد: اگر مسئولیت پذیرفتیم یعنی اینکه تمام وقت در خدمت سیستم و مردم باشیم..
 
 استاندار تاکید کرد: بازدید میدانی و سفر به مناطق روستائی و دور افتاده شهرستان‌ها و دیدن مشکلات مردم از نزدیک از برنامه‌های جدی مدیران باشد.
 
 صابری به جذب اعتبارات باقی مانده سال 90 دستگاه‌های اجرائی هم تاکید کرد و گفت: اولویت به پروژه‌های نیمه تمام ضروری و یا با درصد پیشرفت فیزیکی بالا باشد.  /س

برچسب ها: یاسوج ، تعامل ، تعادل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.