سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

لازمه پیشرفت جودو خراسان رضوی سرمایه گذاری در رده های سنی پایه است

مربی خراسانی تیم ملی جودو بانوان کشور گفت: لازمه پیشرفت جودو خراسان رضوی سرمایه گذاری در رده های سنی پایه است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تکتم بیدل با بیان این مطلب افزود: کسب نتیجه مطلوب در این زمینه مستلزم حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت جودو استان است.

وی با اشاره به عملکرد مناسب بانوان جودوکار خراسان رضوی در دو سال اخیر، یادآور شد: سال‌هایگذشته 5 جودوکار بانو استان عضو ثابت تیم ملی جودو بودند که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

مربی خراسانی تیم ملی جودو بانوان کشور با بیان این که خراسان رضوی مهد جودو کشور به شمار می‌‌آید، اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی، اهتمام بیش از گذشته مسئولان مرتبط و بهره مندی از تجربیات مربیان فعال، جودو استان بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

بیدل در ادامه با اشاره به اعزام تیم ملی جودو بانوان نوجوانان و جوانان کشور به مسابقات قهرمانی جودو آسیا، اظهار داشت: 7 جودوکار در رده سنی نوجوانان و 7 جودوکار در رده سنی جوانان در 14 وزن به این رقابت ها که روزهای4 تا 9 مهرماه سال جاری در کشور چین تایپهبرگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران تاکنون دو مرحله اردو در تهران و خرم آباد برگزار شده و سومین مرحله اردو نیز از تاریخ 20 تا 30 شهریورماه در خرم آباد برپا خواهد شد.

مربی خراسانی تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان کشور بیان کرد: سحر افراسیابی و زهرا سلیمانی دو جودوکار خراسان رضوی به ترتیب در رده های سنی جوانان و نوجوانان در مسابقات جودو انتخابی تیم ملی با کسب مقام دوم مجوز ورود به مسابقات قهرمانی جودو آسیا را از دست دادند ولی امید استبا مساعدت آرش میراسماعیلی نائب رییس فدراسیون جودو کشور، این افراد به مسابقات قهرمانی جودو غرب آسیا که آبان ماه امسال در کشور عراق برگزار می شود، اعزام شوند./س


برچسب ها: تیم ، ملی ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.