سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

برگزاری نشست مشترک سرپرستان گروه های هنری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی

نشست مشترک سرپرستان گروه های هنری شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با مدیر دفتر این مرکز برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، در این نشست سرپرستان تمامی استان ها، مدیر مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر هنری نوزدهمین جشنواره بین الملی تجسمی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حضور داشتند.

در این نشست سرپرستان استانی چالش های برگزاری جشنواره تجسمی در سطح منطقه ای را بیان کردند و نقطه نظرات خود را برای بهتر شدن سطح جشنواره بین المللی ارائه نمودند.

هم چنین سعید فلاح فر، دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تجسمی در خصوص برخی ابهامات در روند برگزاری جشنواره به سرپرستان توضیحاتی داد.

غلامرضا منتظری، دبیر این جشنواره نیز قول های مساعدی جهت برگزاری بیستمین دوره این جشنواره داد و گفت: بیستمین دوره این جشنواره که در سال آینده برگزار می شود، از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالاتری نسبت به دوره های قبل آن خواهد داشت و تمام تلاش این مجموعه نیز در این راستا به کار گرفته می شود.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد در وهله نخست افراد از غرض ورزی پرهیز کنند و پس از آن تمامی نظرات و پیشنهادات خود را از روند برگزاری جشنواره به صورت مکتوب به دبیرخانه ارائه نمایند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.