سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

كاروان ماشین آلات بنیاد مسكن خوزستان راهی مناطق زلزله زده شد

كاروان ماشین آلات بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خوزستان روز چهارشنبه راهی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی شد.


   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛'رضا عبداللهی' سرپرست امور ماشین آلات بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خوزستان گفت:این كاروان شامل پنج دستگاه لودر و 10 دستگاه كامیون كمپرسی با تجهیزات كامل به همراه تیم فنی برای كمك به عملیات آوار برداری و حمل مصالح ساختمانی به روستاهای آسیب دیده از زلزله می باشد.

وی اظهار داشت: نظر به این كه بازسازی بیش از 10 هزار واحد مسكونی آسیب دیده از زلزله در دستور كار بنیاد مسكن انقلاب اسلامی است و با توجه به فرارسیدن فصل سرما در منطقه با برنامه ریزی صورت گرفته از بنیاد مسكن 20 استان كشور برای بازسازی واحدهای مسكونی تخریب شده دعوت شده و بنیاد مسكن خوزستان با حضور در منطقه اقدام به اعزام كاروان ماشین آلات مورد نیاز كرد.

وی گفت: بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خوزستان، در جریان زلزله شهرستان های دورود استان لرستان ، آوج والموت استان قزوین ،قائنات استان خراسان و زرند استان كرمان نقش مهمی در بازسازی روستاهای آسیب دیده از زلزله ایفا كرد و از این جهت با داشتن كارشناسان مجرب، تجربه گران بهایی در بازسازی مناطق زلزله زده دارد.

زلزله 2/6ریشتری مرداد ماه گذشته در مناطق اهر، هریس و ورزقان آذربایجان شرقی

سبب تخریب و آسیب رسیدن به 30هزار واحد مسكونی روستایی در 300روستای این مناطق شد.

تاكنون مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، وزرای دولت و دیگر مسوولان ارشد نظام و دولت خدمتگزار به منظور تسریع در روند آواربرداری و سرعت بخشی به عملیات بازسازی منازل روستایی به این مناطق سفر كرده اند.

طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا پیش از فصل سرما و یخبندان بازسازی واحدهای آسیب رسیده ناشی از زلزله استان آذربایجان شرقی به اتمام خواهد رسید./س
برچسب ها: کاروان ، زلزله ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.