سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

سد و نیروگاه دز آماده برای انجام تعمیرات سالانه است

معاونت فنی و مهندسی شركت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز گفت: با انجام برنامه ریزی مدون و تداركات لازم، شركت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز آماده برای انجام تعمیرات سالانه و ورود به اورهال سال 1391 است.


   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛جاسم تیموری ' افزود: تعمیرات سالانه واحدهای نیروگاهی یكی از برنامه های مدون برای هر نیروگاه است كه مطابق دستورالعمل های اولیه سازندگان تجهیزات و بر اساس تجربه ارزنده این شركت و شرایط كار جدید با هماهنگی شبكه ملی برق كشور صورت می گیرد.

وی خاطرنشان كرد: در انجام برنامه تعمیرات سالانه كاهش زمان با برنامه ریزی كیفی همراه بوده تا ضمن جلوگیری از كاهش هزینه ها، شرایط مطلوب تری ایجاد شده باشد.

تیموری گفت: به همین منظور كارشناسان مجرب در بخش های مختلف فنی، بهره برداری، مالی و پشتیبانی و همراه با تداركات لازم از قبیل تهیه قطعات یدكی و تأمین منابع مالی و انسانی مورد نیاز پیشنهاد و آماده سازی می شوند.

برنامه زمانبندی تعمیرات سالانه هشت واحد توربین برق آبی نیروگاه دز هرساله از نیمه دوم شهریور ماه شروع و طی یك برنامه مشخص در144 روز به پایان می رسد.

بنا بر این گزارش در صورت كاهش زمان تعمیرات، ضریب آمادگی و تولید انرژی نیروگاه افزایش می یابد و یكی از مهمترین هدف های شركت كسب بهترین شرایط آمادگی در آینده خواهد بود.

سد و نیروگاه دز با هشت واحد توربین و ژنراتور برق آبی در 23 كیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشك واقع شده و از نیروگاه های برق آبی با بالاترین عملكرد در رتبه تولید به شمار می آید./س


برچسب ها: تعمیر ، سد ، دز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.