سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

استاندار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار را ناكارآمد ارزیابی كرد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاكید بر افزایش كارایی منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار برای كمك به رشد متوازن تمام نقاط استان، این سازمان را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خواست ریاست جمهوری ناكارآمد ارزیابی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،حاتم نارویی كه در شورای اداری سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار نباید خود را فقط در یك حوزه كاری كوچك محدود كند بلكه این سازمان در قبال كل استان و حتی كشور مسوول است.
وی بیان داشت: آمارها حاكی است این سازمان حتی در حوزه كاری بندر چابهار نیز عملكرد قابل قبولی نداشته باشد و مسوولان منطقه آزاد باید در این رابطه پاسخگو باشند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: با ظرفیتی كه در بندر اقیانوسی چابهار وجود دارد سازمان منطقه آزاد باید حداقل 30 درصد سهم بازرگانی كشور را از آن خود داشته باشد.
نارویی با اشاره به مذاكره چند روز پیش خود با معاون اول رییس جمهور خاطرنشان كرد: ظرفیت بازرگانی، گمركات و بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد و دولت از نامحدود بودن صادرات و واردات استان پشتیبانی می كند.
وی با تاكید بر تلاش بانكهای سیستان و بلوچستان در جهت روان سازی قوانین و پرداخت تسهیلات ارزان حتی پیش از موعد مقرر خاطرنشان كرد: پرداخت وام های قرض الحسنه مصوب سفر رییس جمهور رضایت بخش نیست./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.