سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تیم کوهنوری و کمیسیون بانوان رودهن قله سه هزار و 650 متری سهند را فتح کردند

فتح قله سه هزار و 650 متری سهند افتخاری برای تیم کوهنوری بانوان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و اعضای کمیسیون امور بانوان این شهر است.

آذر همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تیم کوهنوردی بانوان رودهن پیش از این موفق به فتح قلل دماوند، «گل زرد» در « تل ‏کمر»، «توچال» و اغلب ارتفاعات رشته کوه البرز شده ‏اند.

وی ادامه داد: همه این سختی‏ ها پس از صعود به حلاوتی وصف‏ ناپذیر تبدیل شده و غلبه بر مشکلات، امید به زندگی و انگیزه در امور را در انسان تقویت می‏ کند.

همتی ادامه داد: گروه ‏های کوهنوردی باید همیشه با ابزار و تجهیزات ایمنی کامل اقدام به فتح قلل مرتفع کنند و خود را برای خطرات احتمالی مسیر آماده سازند.

کاپیتان تیم کوهنوردی بانوان رودهن افزود: کوهنوردان باید پیش از عزیمت به ارتفاعات، شرایط جوی قلل مقصد را به طور کامل مطالعه و بررسی کنند.

وی ادامه داد: در صورت وجود پشتیبانی‏ های مناسب مالی از فعالان این رشته ورزشی به طور قطع شاهد رشد چشم ‏گیری آن در منطقه خواهیم بود.

همتی اضافه کرد: شهرستان دماوند از قابلیت ‏های بسیار خوبی برای ارتقای این رشته ورزشی برخوردار است، اما به دلیل حمایت ‏های نا کافی با رشد قابل ملاحظه ‏ای همراه نیست./س

برچسب ها: کوهنوردی ، سهند ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.