سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

به دلیل تفاوت ‏هایی در شاخص‏ های تعیین بهاقیمت اراضی مسکن در نقاط مختلف متفاوت است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: به دلیل وجود تفاوت‏ هایی در این شاخص ‏های تعیین بها، قیمت اراضی مسکن جوانان در نقاط مختلف نیز متفاوت است.

سجاد رضایار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اما به طور قطع این بها حداقل 40 درصد کمتر از قیمت واقعی خرید و فروش اراضی در مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: برای ساخت خانه در این زمین‏ های واگذار شده تسهیلات 120 میلیون ریالی نیز به صاحبان آن ارائه می ‏شود.

رضایار اضافه کرد: کارمزد این وام‏ های بانکی، پنج درصد معین شده تا کمکی به جوانان روستایی برای ساخت خانه باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: در طرح مسکن جوانان روستایی شهرستان دماوند، بهای اراضی واگذار شده 40 درصد کمتر از قیمت واقعی است.

وی تصریح کرد: در طرح مسکن جوانان درخصوص اراضی ملی مناطق روستایی و البته به شرط درخواست اهالی نسبت به تملک اقدام می ‏کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: این اراضی پس از گذر از مراحل تملک و تفکیک توسط این نهاد در شرایطی مشخص‏ شده در قانون به افراد واجد شرایط واگذار می ‏شود.

رضایار اضافه کرد: این پروسه تحت عنوان طرح مسکن جوانان روستایی راهی برای کمک به اهالی این مناطق برای ساخت خانه‏ ای با بهای کمتر است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: بهای تعیین ‏شده برای دریافت از متقاضیان در ازای واگذاری زمین به شاخص ‏هایی همچون حق طراحی، حق بهره‏ برداری دامداران، آماده‏ سازی و ... بستگی دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.